Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362801/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących
transportu kolejowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Transportu Kolejowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015481433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.utk.gov.pl/pn/utk/demand/161874/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczącychtransportu kolejowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb80b1c5-2896-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228449/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Program Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich na lata 2021-2027. Numer naboru: PTFE.01.01-IZ.00-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-WZPU.2501.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Działania kontrolne w zakresie Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowód bezpieczeństwa i jego niezależna ocena dla systemu ETCS i elektronicznych urządzeń sterowania ruchem w świetle norm RAMS z 2019 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania i sposoby wdrażania międzynarodowego standardu dla przemysłu kolejowego ISO/TS 22163 (IRIS)4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem ofert OTTIMA plus Sp. z o.o. i INTERNATIONAL TRANSPORT CONSULTING Sp. z o.o. oraz tym, że jedyna pozostała oferta złożona przez Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 1, postępowanie w zakresie tej Części podlega unieważnieniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77970,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem ofert OTTIMA plus Sp. z o.o. i INTERNATIONAL TRANSPORT CONSULTING Sp. z o.o. oraz tym, że jedyna pozostała oferta złożona przez Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 2, postępowanie w zakresie tej Części podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90965,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90965,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem oferty OTTIMA plus Sp. z o.o. oraz wobec braku innych ofert w Części 3, postępowanie w zakresie tej Części podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.