Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423415/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY RYB W 2023 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://21wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWY RYB W 2023 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea954d96-5912-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 515680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy ryb w 2023 r. Miejsca odbioru dostaw oraz ilości środków spożywczych zostały określone oddzielnie dla każdej z dwóch części zamówienia, w której przedstawiono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1
RYBY MROŻONE
ILOŚCI MINIMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Sandacz filet mrożony kg 200 100 100 100 500
2. Dorsz atlantycki mrożony filet kg 250 250 250 250 1000
3. Morszczuk mrożony filet kg 250 250 250 250 1000
4. filet rybny w panierce z dodatkiem ziół kg 250 250 250 250 400
5. Mintaj mrożony filet kg 200 200 200 200 800
6. ryba z sosem brokułowym mrożona kg 25 25 25 25 100
ILOŚCI MAKSYMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Sandacz filet mrożony kg 250 250 250 250 1000
2. Dorsz atlantycki mrożony filet kg 500 500 500 500 2000
3. Morszczuk mrożony filet kg 500 500 500 500 2000
4. filet rybny w panierce z dodatkiem ziół kg 200 200 200 200 800
5. Mintaj mrożony filet kg 500 500 500 500 2000
6. ryba z sosem brokułowym mrożona kg 50 50 50 50 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 325581,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy ryb w 2023 r. Miejsca odbioru dostaw oraz ilości środków spożywczych zostały określone oddzielnie dla każdej z dwóch części zamówienia, w której przedstawiono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2
RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE
ILOŚCI MINIMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Karp świeży tusza kg 25 25 25 25 100
2. Miruna filet ze skórą kg 20 10 10 10 50
3. Karp filet kg 25 25 25 20 100
4. Pstrąg filet kg 20 10 10 10 50
5. Łosoś filet kg 20 10 10 10 50
6. Śledzie solone matjasy filety kg 75 75 75 75 300
7. Łosoś wędzony filet kg 15 5 5 5 30
8. Makrela wędzona tusza kg 75 75 75 75 300
9. Śledź marynowany kg 100 100 100 100 400
10. Śledź po kaszubsku kg 100 100 100 100 400
11. Tuńczyk w sosie własnym (kons.) kg 300 300 300 300 1200
ILOŚCI MAKSYMALNE
Lp. Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia J.m. Miejsca dostaw
Razem
(4+5+6+7)
Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Elbląg,
ul. Królewiecka 130 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Braniewo,
ul. Sikorskiego 41 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Bartoszyce,
ul. Wojska Polskiego 4 Grupa Zabezpieczenia JW 5330 Morąg,
Al. Wojska Polskiego 33
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Karp świeży tusza kg 50 50 50 50 200
2. Miruna filet ze skórą kg 25 25 25 25 100
3. Karp filet kg 50 50 50 50 200
4. Pstrąg filet kg 25 25 25 20 100
5. Łosoś filet kg 25 25 25 20 100
6. Śledzie solone matjasy filety kg 150 150 150 150 600
7. Łosoś wędzony filet kg 15 15 15 15 60
8. Makrela wędzona tusza kg 150 150 150 150 600
9. Śledź marynowany kg 200 200 200 200 800
10. Śledź po kaszubsku kg 200 200 200 200 800
11. Tuńczyk w sosie własnym (kons.) kg 600 600 600 600 2400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 190098,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DANA' A. POPOWSKI, D. POPOWSKA, T. SADAWA, R. SADAWA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007760
7.3.3) Ulica: ul. Berylowa, nr 10
7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 82-310
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"DANA" A. POPOWSKI, D. POPOWSKA, T. SADAWA, R. SADAWA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niw złożono żadnej oferty w powyższej części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
- "Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.