eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/ 12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 347 24 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a3396c-88ff-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00306875/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych i restauracyjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Innovative concepts for sustainable water treatment targeting PFAS and other critical micropollutants from point sources in the South Baltic Sea area-LIMIT, nr umowy: STHB.02.02-IP.01-0001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunik. odbywać się będzie drogą elektr. za pośredn.platformazakupowa.pl,zwanej dalej Platformą: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings 2.Komunik. między Zamaw. a Wykonaw., w szczeg.składanie oświad., wniosków, zawiad. oraz przekazyw. inf. odbywa się elektr. za pośred.Platformy i form „Wyślij
wiad.do Zamaw.” znajd. się na stronie postęp. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświad., wniosków, zawiad. oraz inf. przyjmuje się datę ich przesł. za pośred. Platformy przez „Wyślij wiadom.” po którym pojawi się komunikat, że wiad. została wysłana do Zamaw. 4.Zamaw. będzie przekaz. Wykon. inf. w formie elektr.za pośredn. Platformy. Inf. dot. odpow. na pyt, zmiany SWZ,term. skład. i otwarcia ofert Zamaw. będzie zamieszczał w sekcji “Komunikaty”. 5. Zaleca się, aby komunik. Zamaw. z Wykonaw. odbywała się tylko na Platformie za pośr. form„Wyślij wiad”. W syt. awaryjnych, np. w przyp. braku dział. Platformy, Strony mogą komunik. się ze sobą za pomocą e-maila: szp.wilis@pg.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymag. sprzęt - aplikacyjne umożliw. pracę na platformazakupowa.pl 1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, 2)komputer klasy PC lub MAC o następ. konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)zainstal. dowolna przeglądarka internet., za wyj. Internet Explorer ze względu na zakończenie z dniem 17.08.2021r wspierania tej przeglądarki przez firmę Microsoft, 4) włączona obsługa JavaScript, 5)zainstal. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)Platforma działa wg standardu przyjętego w komunik. sieciowej - kodowanie UTF8, 7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2.Udział w postęp. wymaga wyposażenia osób składających w imieniu Wykonawcy ofertę oraz wymag. dokum. i oświadcz. w: kwal. podpis elektr. lub pod. zaufany lub pod. osobisty, a także odpowiedniego przeszkolenia tych osób w celu zapew. sprawnego skład. dokum. i oświad. w toku postęp. o udzielenie zamów. publicznego. 3. Wykonawca, przystępując do postęp.
o udzielenie zam. publ: 1)musi posiadać konto na platformie zakupowej 2) musi zaakceptować war. korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszcz. na stronie internet. pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 3)musi się zapoznać i stosować do Instrukcji skład. ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail:
iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 1/WILiŚ/US/2023, CRZP 281/002/U/23 pn. Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli okres trwałości projektu, na rzecz którego dokonywany jest zakup będzie dłuższy, to co najmniej do końca okresu trwałości tego projektu;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o
ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe,
to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1 /WILIŚ/US/2023, CRZP 281/002/U/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144690,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, które będą odbywały się sukcesywnie w ramach organizowanych studiów podyplomowych, spotkań związanych z: wizytami gości, konferencjami, seminariami, obronami prac doktorskich oraz okazjonalnymi poczęstunkami w okresie obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3.Zakres rzeczowo-ilościowy ujęty został w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym zał. nr 2 do SWZ. Ilości w nim podane nie są wiążące i stanowią jedynie szacowaną ilość w przewidywanym okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji. 5.Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, po wykorzystaniu całej kwoty wynagrodzenia umownego przeznaczonego na realizację zamówienia podstawowego. 2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości nie większej niż do 30% kwoty zamówienia podstawowego. 3. Szczegółowe inf. dotyczące zamówienia w ramach opcji zostały opisane w rozdz. V ust.9 SWZ. 4. Prawo opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać
w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty (C)
2) Termin zgłoszenia zapotrzebowania na usługę do Wykonawcy (TZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zapotrzebowania na usługę do Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej wraz z informacją o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej LUB
posiada aktualną decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarne oraz jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje środkiem transportu przeznaczonym do transportu posiłków w pojemnikach izotermicznych (termoportach) oraz artykułów spożywczych w opakowaniach jednostkowych trwałych i nietrwałych mikrobiologicznie w ramach świadczenia usług cateringowych.
2. Szczegółowe inf. znajdują się z rozdz. XIX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 273 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualna decyzja o zatwierdzeniu zakładu przez Państwowej Inspekcji Sanitarnej wraz z informacją o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
2) wykaz wyposażenia zakładu Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Szczegóły znajdują się w rozdz. XXII ust.3 pkt.7 SWZ.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
3.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt.2 powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty wspólnej Wykonawców. Wymagania dotyczące prawidłowej formy pełnomocnictwa Zamawiający określił w rozdz. XXII ust. 3 pkt. 7 SWZ. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument)
b) oddzielnie przez każdego z Wykonawców (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W treści pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich pełnomocnika.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.
5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 9 SWZ.
7. Wspólnicy spółki są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Szczegóły znajdują się w rozdz. XXII ust. 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, na warunkach określonych poniżej:
1) zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych Stron umowy
2) zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy- ustalony w umowie termin wykonania może ulec zmianie w przypadku w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości podanych w formularzu rzeczowo-cenowym albo niewyczerpania kwoty umownej o której mowa w § 4 ust.1 umowy.
Warunki wprowadzenia zmian zostały szczegółowo określone w par.7 projektowanych postanowień umowy, stanowiących zał. nr 4 do SWZ.
Ponadto w par. 8 projektowanych postanowień umowy zawarto klauzule waloryzacyjne dotyczące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
2. Ze względu brak możliwości technicznych w formularzu w zakładce: 2.15 Nazwa projektu i programu (ograniczona liczba znaków) Zamawiający podał tylko jeden projekt, natomiast poniżej pełna nazwa wszystkich projektów, z których może być finansowane zamówienie: 1) Advanced data analysis for transportation and mobility academic teachers, akronim AdTrans, nr umowy: 2023-1-PL01-KA220-HED-000158917 2) Sustainability and Quality Assurance for Academic Governance and Redesign Engineering Studies, nr umowy: 101129192 — SQUARES 3) Engineers Communicating and Collaborating Internationally for the Green Transition, akronim ECO-GT, nr umowy: 2023-1-PL01-KA220-HED-000165199 4) Europejskie partnerstwo na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego - Ocena Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na całej sieci dróg, akronim EuroSAP2, nr umowy: 2023-1-PL01-KA220-HED-000156844 5) Road Transportation Systems Engineering development in the Sub-Saharan Africa - Modern EU Master Programme & Capacity Building, akronim AfroTrans, nr umowy: 101129011-AfroTrans 6) Improved risk assessment for strategic water management to reduce micro- pollutant emissions in the Baltic Sea Region – APRIORA, nr umowy: #C038 7) Innovative concepts for sustainable water treatment targeting PFAS and other critical micropollutants from point sources in the South Baltic Sea area-LIMIT, nr umowy: STHB.02.02-IP.01-0001/23 8) Promoting water reuse in the Baltic Sea Region through capacity building at local level WaterMan, nr umowy: #C017 WaterMan 9) Innovative and enhanced nature-based solutions for sustainable urban water cycle NICE, nr umowy: 101003765-NICE 10) Baltic Sea region Active mobiliTy Solutions - in darkness and all weather conditions, nr umowy: #C053 BATS 11) Opracowanie wytycznych powtórnego wykorzystania destruktu asfaltowego z warstw SMA do nowych warstw ścieralnych układanych w tej samej technologii, nr umowy: RID2/0009/2022 12) Metody prowadzenia badań i doboru rozwiązań geotechnicznych dotyczących inwestycji drogowych, nr umowy: RID2/0008/2022 13) Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi, nr umowy: RID2/0019/2022.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.