eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrószkówPrzebudowa budynku na kancelarie leśnictw Ochodze i Dębowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku na kancelarie leśnictw Ochodze i Dębowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 696442107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku na kancelarie leśnictw Ochodze i Dębowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b20a455c-6c13-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00171346/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku na dwie kancelarie leśnictw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 746456,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku socjalno-biurowego na kancelarie dwóch leśnictw (Ochodze i Dębowiec) leżących w granicach administracyjnych Nadleśnictwa Prószków. Kancelaria leśnictwa to pomieszczenie biurowe znajdujące się w budynku mieszkalnym (leśniczówka) lub w innym budynku, przeznaczone do wykonywania czynności kancelaryjnych (administracyjnych) i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej, wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi umożliwiającymi samodzielne jej funkcjonowanie (poczekalnia, pomieszczenia: sanitarne, socjalne, gospodarcze itp).
3.2.
Roboty budowlane należy wykonać o decyzję nr 614/2023, znak: BOŚ.6740.640.2023.AO z dnia 9.10.2023 r. Starosty Opolskiego wydanej w przedmiocie zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlano i udzielenia Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków, z siedzibą w Prószkowie przy ul. Opolskiej 11, pozwolenia na przebudowę budynku biurowo-socjalnego w miejscowości Ochodze przy ul. Opolskiej 84, na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków numerem 745, k.m. 8, obrębu 0102 Ochodze gminy Komprachcice, według projektu sporządzonego przez: − architektura: mgr inż. Gabrielę Plewnię, posiadającą uprawnienia budowlane, numer: 01/OPOKK/2016, wpisaną listę członków Opolskiej Okręgowej Izby Architektów RP, pod numerem: OP-0243.
3.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ „opis przedmiotu zamówienia” w skład, którego wchodzą: dokumentacja projektowa, STWIORB, przedmiary robót. UWAGA przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy nie stanowiący opisu przedmiotu zamówienia w myśl art. 103 PZP.
3.4.
Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków.
3.5.
W zakresie niniejszego zamówienia należy wykonać między innymi:
1)
Przebudowę budynku w myśl przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane zwane dalej „pb” zgodnie z postanowieniami wydanej decyzji pozwolenia na przebudowę oraz załączoną dokumentacją projektową;
2)
Ustanowić dla przedmiotowej inwestycji kierownika budowy w myśl przepisów pb oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane specjalnościach obejmujących zakres realizacji robót (uprawnienia konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne). Zamawiający dopuszcza ustanowienia jednej lub kilku osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
3)
Uporządkować teren przyległy po prowadzonych robotach.
4 | S t r o n a
3.6.
Zamawiający na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne, dokona wraz ze głoszeniem rozpoczęcia robót budowlanych Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanemu dla powiatu opolskiego w Opolu wskazania osoby, o której mowa w pkt 3.5 ppkt 2) do pełnienia funkcji kierownika budowy dla przedmiotowej inwestycji.
3.7.
Oznaczenia wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 Roboty izolacyjne; 45262500-6 Roboty murarskie i murowe; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45443000-4 Roboty elewacyjne; 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych; 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
3.8.
Warunki wykonywania zamówienia dotyczące prowadzenia robót:
1)
Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.
2)
Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych, które dopuszczają zastosowanie materiałów w budownictwie.
3)
Odpady budowlane i inne odpady powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia będą na bieżąco usuwane z miejsca prowadzenia robót. Niedopuszczalne jest pozostawienie niezabezpieczonych odpadów, śmieci na miejscu realizacji robót na koniec dnia roboczego po opuszczeniu terenu pracowników Wykonawcy.
4)
Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictwa Prószków, które podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Roboty oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: https://pl.fsc.org/pl oraz www.pefc.pl
3.9.
Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na minimum 24 miesięcy. Termin i zasady gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ „wzór umowy”. Okresy gwarancji i rękojmi udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zmówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992920,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PROFBUD WOJTAS SPOŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542733010

7.3.3) Ulica: Budowlanych 44D

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-123

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 271.2.2.2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.