Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa niszczarek klasy P3, P4, P5, P7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 454 838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kudryk@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=553581741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa niszczarek klasy P3, P4, P5, P72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-510d614a-7252-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121904/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Zakup i dostawa niszczarek klasy P3, P4, P5, P7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 95-ZP-10-23/200
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162596,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup i dostawa niszczarek klasy P3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4A – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku, w ilościach wymienionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 24200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup i dostawa niszczarek klasy P4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4B – Opis przedmiotu zamówienia dla części 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku, w ilościach wymienionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 28552,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zakup i dostawa niszczarek klasy P5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4C – Opis przedmiotu zamówienia dla części 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku, w ilościach wymienionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 5C do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 42048,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zakup i dostawa niszczarek klasy P7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4D – Opis przedmiotu zamówienia dla części 4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku, w ilościach wymienionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1D do SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 5D do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 67795,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15667,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15667,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15667,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ZEMAR" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 210017713
7.3.3) Ulica: Poznańska 106
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ZEMAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15667,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części 2 wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 365 złożona przez Wykonawcę – ABC DIGITAL Piotr Wieczorek została odrzucona przez Zamawiającego. Oferta nr 364 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „ZEMAR” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone przez Zamawiającego. Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 2 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona przez Zamawiającego. Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 2 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont budynku nr 66, zlokalizowanego na terenie Składu Mosty.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie zadania pn. "Wsparcie zasilania energetycznego Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka - mikroinstalacje fotowoltaiczne" (zaprojektuj i wybuduj)"
- Rozbudowa systemu hydrometeorologicznego.
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Szczepowej w Szczecinie
- Roboty remontowe w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendzie w roku 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.