eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrempnaRemont infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowość: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 14 099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d480d477-99b9-481e-9009-c36279395823

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d480d477-99b9-481e-9009-c36279395823

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utrzymanie infrastruktury turystycznej w MPN - remonty (szlak czarny, ławy, paleniska, zadaszenia, konserwacja infrastruktury), bieżące naprawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-24/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem (wymianą) infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego, które zostaną dofinansowane ze środków funduszu leśnego na realizację działań w ramach umowy nr EZ.0290.1.9.2024 z dnia 10.06.2024 r.

1.2 Obiekty infrastruktury turystycznej przeznaczone do remontu:

a) Wykonanie ławek 4 szt. w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka.
b) Wykonanie kładki o długości 10 m w Obwodzie Ochronnym Baranie.
c) Wymiana podstaw w tablicach informacyjnych (duża brama) 2 szt. w Obwodzie Ochronnym: Kamień i Grab.
d) Wymiana podstaw w tablicach informacyjnych (mała brama, tablice informacyjne przy szlakach) 6 szt. w Obwodzie Ochronnym: Kamień, Hałbów, Baranie, Pielgrzymka.
e) Montaż drogowskazów przekazanych przez Zamawiającego 10 szt. w Obwodzie Ochronnym: Jaworze, Hałbów, Baranie, Pielgrzymka.
f) wykonanie ławek na miejscu ogniskowym w Obwodzie Ochronnym Baranie.

1.4 Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał (elementy drewniane) do wykonania - odnowienia infrastruktury, impregnat do drewna oraz drogowskazy. Po stronie Wykonawcy pozostaje zakup śrub i gwoździ niezbędnych do montażu elementów drewnianych.
1.5 Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego zdemontowanych materiałów.
1.6 Pozostałości po remontowanych obiektach tj. materiał z rozbiórki i odpady Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego.
1.7 Wszystkie drewniane elementy należy wykonać poza terenem Magurskiego Parku Narodowego i przetransportować na miejsce montażu w terenie.
1.8 Lokalizacja niektórych elementów infrastruktury jest utrudniona ze względu na brak dogodnego dojazdu. Poszczególne elementy będą musiały być wyniesione lub wywiezione np. sprzężajem konnym, quadem, małym ciągnikiem.
1.9 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją techniczną.
1.10 Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczy miejsce prowadzenia prac na czas realizacji robót.
1.11 Szczegółowy zakres prac objętych Przedmiotem zamówienia określony został w Dokumentacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. w skład której wchodzi:
1) Projekt
2) Przedmiar robót
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43296,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Marex Marek Puchalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841413749

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 140

7.3.4) Miejscowość: Królik Polski

7.3.5) Kod pocztowy: 38-481

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.