eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrzebudowa drogi gm. nr 190503C Józefowo-Mursk-Smólnik od km 0+265 do km 1+260 o dł. 995m w m. Józefowo oraz drogi gm. nr 19052C Sykuła-Dobra Wola od km 0+825 do km 1+655 o dł. 830m w m. Gróbce



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gm. nr 190503C Józefowo-Mursk-Smólnik od km 0+265 do km 1+260 o dł. 995m w m. Józefowo oraz drogi gm. nr 19052C Sykuła-Dobra Wola od km 0+825 do km 1+655 o dł. 830m w m. Gróbce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gm. nr 190503C Józefowo-Mursk-Smólnik od km 0+265 do km 1+260 o dł. 995m w m. Józefowo oraz drogi gm. nr 19052C Sykuła-Dobra Wola od km 0+825 do km 1+655 o dł. 830m w m. Gróbce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0e173c-6f30-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012694/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi gm. nr 190503C Józefowo-Mursk-Smólnik od km 0+265 do ka 1+260 o dł. 995m w m. Józefowo oraz drogi gminnej nr 19052C Sykuła-Dobra Wola od km 0+825 do km 1+655 o dł. 830m w m. Gróbce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa drogi gminnej nr 19052C Sykuła-Dobra Wola od km 0+825 do km 1+655 o dł. 830m w m. Gróbce – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:
 wykonanie robót przygotowawczych – docięcie krawędzi bitumicznej, rozbiórka istniejącego zjazdu z kostki betonowej wraz ze spaletowaniem o pow. 39,7m2, rozbiórka krawężnika dł. 15m, rozbiórka przepustów betonowych pod zjazdami w ilości 108m, wywóz gruzu z rozbiórki wraz z zagospodarowaniem gruzu w ilości 50,3m 3
 wycinka krzewów i topoli o średnicy 1,0m w utrudnionych warunkach
 odwodnienie- polegające na wykopie i rozbiórce starych , zniszczonych przepustów wraz z wywozem gruzu, montaż nowych rur PP o średnicy 40cm w ilości 215 m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi z skrzydłami w ilości 44 szt., umocnienie wlotów i wylotów brukiem i płytami ażurowymi grub. 8cm: 15m2, oczyszczenie rowów z namułu w ilości 379,8m3
 roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z darnią z poboczy wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem 124,5m3, wykonanie koryta głęb. 30cm pod potrzeby usunięcia przełomów, wykonania zjazdów z kostki i zjazdów bitumicznych w ilości łącznie 535,4m2 wraz z załadunkiem
i wywozem 119,1m3
 wykonanie podbudowy po usunięciu przełomów 81,0m2 – wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem , podbudowa dolna grub. 16cm i górna grub. 6cm z tłucznia
 wykonanie jezdni: oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki o wytrzymał. powyżej 80kN/m2 na pow.(250+1460)m2. Ułożenie w-wy profilowej
z betonu asfaltowego AC11W50/70 w ilości 35,7t, w-wy profilowej z betonu asfaltowego AC16W50/70
w ilości (295,8 +117,6)T,
 ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S50/70 grub. 3cm na pow. 4324,6m2
 wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej na podbudowie z betonu C8/10 grub. 15cm o pow. 113,2m2 z ustawieniem krawężnika 15*22cm dł. 58,0m i obrzeżą 63,4m
 wykonanie zjazdów na pola z betonu asfaltowego - w-wa wiążąca 3cm i ścieralna 3cm na podbudowie tłuczniowej grub. 20cm ułożonej dwuwarstwowo o pow. 310,2m2
 wykonanie peronu autobusowego z kostki betonowej wraz z fragmentem chodnika o pow. 59,0m2. Utwardzenia z kostki wzmocnione są gruntem stabilizowanym cementem o grub. 10cm
 wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 15cm na pow. 830m2
 plantowanie terenu pow. 830,0m2
 ustawienie znaków typ M szt. 12 oraz oznakowanie poziome P-17 przy peronie autobusowym
 Inwentaryzacja geodezyjna
Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania innych robót budowlanych.
Uwaga:
W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla każdej z Części).
Rękojmia i gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga minimum 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy (licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót) dla każdej z Części.
Termin gwarancji i rękojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia (Część I i Część II):
tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (Część I i Część II):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 773874,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo-Mursk-Smólnik od km 0+265 do ka 1+260 o dł. 995m w m. Józefowo – zakres zamówienia w tej Części obejmuje:
 wykonanie robót przygotowawczych – odtworzenie trasy z wyznaczeniem granic pasa drogowego, docięcie krawędzi bitumicznej, rozbiórka zdegradowanej konstrukcji 27m2 celem odtworzenia
z wywozem gruzu
 roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z darnią z poboczy wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem 199m3, wykonanie koryta głęb. 30cm pod potrzeby poszerzeń jezdni, wykonania mijanki i odtworzenia zdegradowanej nawierzchni oraz dla potrzeb zjazdów indywidualnych
i publicznych (w ilości łącznej 755,8+ 423,4m2) z wywozem i zagospodarowaniem poza teren robót
 W ramach robót ziemnych przewiduje się korektę rowów przydrożnych w ilości 235,0m3 z wywozem urobku.
 wykonanie nawierzchni jezdni: wykonanie konstrukcji dla poszerzeń, mijanki oraz odtworzenia nawierzchni na pow. 755,8m2 – warstwa odcinająca z piasku grub.6cm podbudowa tłuczniowa grub. 22cm wykonana dwuwarstwowo, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej dla potrzeb w-wy profilowej , ułożenie w-wy profilowej w ilości 150kg/m2 i ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 grub. 4cm o pow. 4250m2
 wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego - w-wa wiążąca 4cm i ścieralna 4cm na podbudowie tłuczniowej grub. 20cm ułożonej dwuwarstwowo o pow. 423,0m2
 wykonanie peronu autobusowego z kostki betonowej wraz z fragmentem chodnika o pow. 40,0 i 105m2 Utwardzenie z kostki peronu wzmocnione jest gruntem stabilizowanym cementem o grub. 10cm
 wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 10cm na pow. 668,5m2 i grub. 15cm na pow. 326,5 m2
 plantowanie terenu pow. 995m2
 ustawienie znaków typ M szt. 12 i typ S szt. 2 oraz oznakowanie poziome P-17 przy peronie autobusowym oraz znaków D-6 aktywnych 2szt, zasilane solarem
 ustawienie wiaty autobusowej - szkielet stalowy , ściany boczne, wyposażenie stanowią kosz na śmieci, ławka i tablica rozkładu jazdy
 Inwentaryzacja geodezyjna
Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania innych robót budowlanych

Uwaga:
W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały
w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla każdej z Części).

Rękojmia i gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga minimum 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy (licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót) dla każdej z Części.
Termin gwarancji i rękojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia (Część I i Część II):
tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (Część I i Część II):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 875912,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817884,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845526,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817884,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817884,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 909966,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1097249,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 909966,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 909966,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.