eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MełgiewRozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 46 05 710

1.5.8.) Numer faksu: (81) 460 57 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=82636

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166f988e-56f2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026422/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5039117,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Na przedmiot zamówienia składa się rozbudowa Szkoły Podstawowej w Jackowie poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego. Obecna powierzchnia użytkowa szkoły jest niedostosowana do liczby uczniów - szkoła zlokalizowana jest na obszarze o wzrostowym wskaźniku osadnictwa. Obecnie na terenie gminy są tylko 2 sale gimnastyczne. Szkoła w Jackowie nie posiada sali na potrzeby zajęć sportowych. Mając na uwadze potrzeby szkoły i lokalnej społeczności projektowana jest rozbudowa szkoły o salę gimnastyczną i zaplecze dydaktyczne. Inwestycja przewiduje scalenie nowej sali gimnastycznej z istniejącym budynkiem szkoły za pomocą parterowego łącznika, który będzie pełnił funkcję wspólnego wiatrołapu do obu segmentów: starego dydaktycznego i nowego sportowo dydaktycznego, a zarazem głównego wejścia do całego kompleksu szkolnego. Sala gimnastyczna będzie służyć uczniom i nauczycielom do realizacji zajęć wychowania fizycznego, a po godzinach zajęć lekcyjnych będzie dostępna dla lokalnej społeczności. Obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo za pośrednictwem projektowanego przy wejściu do łącznika podjazdu dla osób niepełnosprawnych, zaś piętra obu segmentów za pomocą schodołazu. Parametry techniczne planowanego obiektu (łączna powierzchnia zabudowy ok. 567 m2): - sala sportowa o wymiarach płyty boiska 24,0 m x 12,0 m, z możliwością podziału na dwa małe boiska do gry, poprzez montaż kotary grodzącej. Sala gimnastyczna będzie wyposażona w urządzenia, przewidziane do gier zespołowych i ćwiczeń gimnastycznych, w tym boisko do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej/nożnej. - łącznik o pow. ok. 35 m2 - kondygnacja podziemna na potrzeby szatni dla 120 uczniów, wentylatorowni oraz pomieszczenia gospodarczego - zaplecze sali gimnastycznej - parter: 2 szatnie sportowe z umywalniami (rozdział na damską i męską lub na 2 drużyny), magazyn sportowy, pokój nauczycieli wf , pokój 1. pomocy oraz WC dla osób z niepełnosprawnościami z natryskiem i szafkami na odzież, dostępny z dróg komunikacji ogólnej oraz wydzielone pomieszczenie kotłowni gazowej. - zaplecze sali gimnastycznej - piętro: trzy sale lekcyjne dla łącznie ok. 50 uczniów, sala gier i zabaw dla klas I-III, pokój wsparcia specjalistycznego (np. logopeda), sanitariaty dla uczniów (damski i męski) oraz pomieszczenie na sprzęt sportowy. Budynek będzie wyposażony w niezbędne instalacje wewnętrzne, tj. wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. Ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej. Ponadto zostanie wykonane wejście do sali z zewnątrz – na potrzeby lokalnej społeczności.
4.2. Rozbudowa o salę gimnastyczną z zapleczem i łącznikiem budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Jackowie 21 na działce o numerze ewidencyjnym 654/9 zakłada w szczególności roboty budowlane, które doprowadzą do wykonania rozbudowy istniejącego budynku Szkoły o pełnowymiarową salę gimnastyczną z zapleczem sanitarnym i technicznym, połączoną parterowym łącznikiem z istniejącym budynkiem. Dodatkowo, część dobudowana będzie zawierała kilka pomieszczeń dydaktycznych oraz szatnie dla wszystkich użytkowników obiektu. Równocześnie w ramach likwidacji barier architektonicznych, przed wejściem głównym do Szkoły od strony parkingu zostanie wykonany podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zakres projektu nie obejmuje istniejącego budynku Szkoły Podstawowej. Pozostaje on bez zmian, z wyjątkiem wykonania niezbędnych robót budowlanych na styku istniejącego budynku z projektowanym łącznikiem. Pomieszczenia zostaną wyposażone w następujące instalacje: wodociągową – wody zimnej pitnej i do celów przeciwpożarowych oraz ciepłej, wodociągową – wody ciepłej zmieszanej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektryczną – oświetlenia, gniazd wtyczkowych, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej nawiewno-wywiewnej. 4.3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności:
Branża budowlana:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Rozbiórkę istniejącego zadaszenia wejścia do budynku szkoły w pd.-zach. ścianie szczytowej od strony projektowanej rozbudowy,
2) Przebudowę fragmentu pd.-zach. ściany szczytowej istniejącego budynku szkoły w miejscu połączenia z projektowanym parterowym łącznikiem z salą gimnastyczną z zapleczem,
3) Wykonanie pełnowymiarowej sali gimnastycznej z trzykondygnacyjnym zapleczem, połączonej z istniejącym budynkiem szkoły parterowym łącznikiem, wyposażonym w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Branża elektryczna:
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
1) Wykonanie instalacji elektrycznych:
− Oświetlenia podstawowego,
− Oświetlenia awaryjnego,
− Oświetlenia kierunkowego ewakuacyjnego,
− Zasilanie obwodów gniazd wtyczkowych 230VAC,
− Zasilanie wentylatorów wyciągowych i central nawiewno-wywiewnych,
− Instalacje w kotłowni gazowej,
− Instalacje ochrony odgromowej,
− Ochronę przeciwprzepięciową,
− Ochronę przeciwporażeniową.
Branża sanitarna:
C. Załącznik nr 1c do SWZ:
1) Wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych:
− Instalacji wodociągowej wody zimnej, c.w.u., i cyrkulacji,
− Instalacji wodociągowej ppoż.,
− Instalacji kanalizacji sanitarnej,
− Instalacji c.o. i c.t.,
− Technologii kotłowni gazowej i instalację gazu ziemnego,
− Instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej.
2) Wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, ciepłowniczej, gazu ziemnego.
3) Wykonanie przyłącza wodociągowego.
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a, Nr 1b oraz Nr 1c do SWZ. Załącznik nr 1a dotyczy branży budowlanej, Załącznik nr 1b dotyczy branży elektrycznej, Załącznik nr 1c dotyczy branży sanitarnej.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
4.6. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6617400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8930000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6617400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Bratkowski HOMEWAY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122914532

7.3.3) Ulica: Świerkowa 38

7.3.4) Miejscowość: Jakubowice - Konińskie

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6617400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.