Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406064/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00427303/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z modernizacją strefy szatni na parterze i poziomie -1 w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618569500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z modernizacją strefy szatni na parterze i poziomie -1 w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b7516e0-537a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406064/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/031/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 465588,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przebudowy wraz z modernizacją strefy szatni na parterze i poziomie -1 w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, obejmującej zakres prac:
- demontaż wraz z utylizacją wieszaków metalowych mocowanych do posadzki za pomocą śrub,
- demontaż wraz z utylizacją dwóch lad recepcyjnych na konstrukcji stalowej wykończonej kamieniem,
- naprawa posadzki w miejscach demontażu dotychczasowego wyposażenia wraz z zaślepieniem 536 szt. otworów pomontażowych za pomocą zaślepek ze stali nierdzewnej,
- malowanie ścian,
- dostawa i montaż modułowych szafek ubraniowych typu L wraz z kompletnym wyposażeniem oraz zamkami szyfrowymi, mechanicznymi 4 cyfrowymi, działającymi w trybie publicznym, z wejściem na klucz master, z dołączonymi kluczami master i stosownym oznakowaniem i numeracją szafek:
a) moduł dwukolumnowy podstawowy 80x49x180 (4 skrytki) – 145 szt.
b) moduł dwukolumnowy z udogodnieniami dla osób o szczególnych potrzebach 80x49x180 (4 skrytki) – 36 szt.
c) moduł jednokolumnowy uzupełniający 40x49x180 (2 skrytki) – 9 szt.
- dostawa i montaż luster: 2 lustra o wymiarach: 1,2 x 2,0 oraz 2 lustra o wymiarach 1,0 x 2,00 wraz z obudową z płyt MDF,
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac pomocniczych oraz przygotowawczych koniecznych do realizacji przedmiotu przetargu.
2. Zakres prac został zawarty w dokumentacji pt. „PRZEBUDOWA WRAZ Z MODERNIZACJĄ STREFY SZATNI NA PARTERZE I NA POZIOMIE -1 W BUDYNKU CEUE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU”
4.5.3.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501219,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849922,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849922,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DECOBUD, Waldemar Kubiak, Krzysztof Kubiak, Maciej Kubiak s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DECOBUD Krzysztof Kubiak, DECOBUD Waldemar Kubiak, Firma Ogólnobudowlana Maciej Kubiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810023249
7.3.3) Ulica: Piaskowa 29
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DECOBUD S.C. WALDEMAR KUBIAK, KRZYSZTOF KUBIAK, MACIEJ KUBIAK
jakie przetargi wygrała firma
DECOBUD S.C. WALDEMAR KUBIAK, KRZYSZTOF KUBIAK, MACIEJ KUBIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849922,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-07INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS uwzględniającej zapisy ekspertyzy stanu technicznego trwałości i nośności konstrukcji budynku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej z pompowniami dla miejscowości Drążgów i Ułęż w gminie Ułęż"
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w tym utworzenie węzła sanitarnego dla pacjentów i zmiana lokalizacji magazynu podręcznego i dyżurki lekarskiej.
- udzielenie kredytów bankowych w ilości 13, w łącznej wysokości 7.891.901 PLN na realizację 13 przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach gminy Białystok - spłata kredytu w ciągu 10 lat.
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.