Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488591/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Radymnie w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166281589
1.5.8.) Numer faksu: 166282417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dd3dbc8-18da-4cce-93da-9856f21b03081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Radymnie w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dd3dbc8-18da-4cce-93da-9856f21b0308
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047761/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.I.271.5-3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Radymnie
w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z modernizacją, polegającą na przebudowie i remoncie, Przedszkola Samorządowego w Radymnie przy ul. Kazimierza Wielkiego 4, 37-550 Radymno na dz. nr ew. 2432/19 - zgodnie z opracowaną wielobranżową dokumentacją projektową.
Budynek wybudowany na podstawie typowego projektu przedszkola 4 oddziałowego, w latach 80 tych XX wieku. Budynek przedszkola jest budynkiem trzykondygnacyjny, w tym częściowe podpiwniczenie.
W budynku na poszczególnych kondygnacjach znajdują się pomieszczenia związane z funkcją przedszkola, pomieszczenia kuchenne, zaplecze sanitarne, szatnie.
W piwnicy znajdują się pomieszczenia magazynowe.
Bryła główna budynku zawarta na rzucie zbliżonym do prostokąta, przykryta dachem płaskim. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z cegły ceramicznej i częściowo pustaków żużlobetonowych i ceramicznych oraz żelbetową konstrukcją nośną. Stropy wykonano z płyt kanałowych. Stropodach wentylowany budynku pokryty styropapą. Odwodnienie dachów realizowane rynnami i rurami spustowymi zewnętrznymi.
W budynku znajdują się dwie klatki schodowe pełniące komunikację pionową między kondygnacjami.
Wejście główne do budynku zlokalizowane w elewacji północno – zachodniej,
z zewnątrz przykryte zadaszeniem na słupkach stalowych. Budynek posiada również dodatkowe wejścia pomocnicze od strony elewacji południowo – wschodniej i południowo – zachodniej.
Obiekt nie pełni funkcji mieszkalnych i nie jest wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej.
W budynku mieści się przedszkole dla około 145 dzieci.
Obiekt posiada instalacje: wodociągową z przyłącza wodociągowego sieci miejskiej, kanalizacji sanitarnej z przyłącza kanalizacyjnego do sieci miejskiej, kanalizacji deszczowej odprowadzonej do sieci kanalizacji deszczowej miejskiej. Budynek zasilany: energią elektryczną z istniejącego przyłącza energetycznego, gazem z przyłącza gazowego. Ogrzewanie budynku przyłączem z istniejącej sieci ciepłowniczej miejskiej.
Dane ogólne budynku:
- Budynek wolnostojący, jednopiętrowy, podpiwniczony w 30%
- Szerokość budynku – 38,14 m
- Długość budynku – 14,64 m
- Wysokość budynku – 8,80 m
- Powierzchnia zabudowy – 483,40 m2
- Kubatura budynku – 4 167,00 m3
- Powierzchnia użytkowa – 886,65 m2
1. Inwestycja obejmuje w szczególności:
Piwnica:
- wymiana okien na nowe wraz z parapetami,
- wymiana drzwi do pom. -0/07 na drzwi p.poż. EI30,
- wykonanie hydrantu p.poż. w pom. -0/03 z wężem półsztywnym,
- zmiana lokalizacji układu pomiarowego wodociągowego,
- montaż zaworu pierwszeństwa dla instalacji hydrantowej,
- osuszenie i ocieplenie ścian piwnic i fundamentowych,
Parter:
- wymiana okien na nowe wraz z parapetami,
- wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wg rysunku rzutu parteru,
- p.poż. wydzielenie klatek schodowych,
- remont sanitariatów 0/06, 0/15, 0/18, 0/23 (nowe płytki na podłogach i ścianach, wymiana misek ustępowych i umywalek na nowe, wydzielenie kabin WC ze ścianek HPL, armatury, mieszaczy c.w.u.),
- remont zaplecza kuchennego 0/09, 0/10 (nowe płytki na podłogach i ścianach, odmalowanie ścian, nowe wyposażenie i umeblowanie,
- wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 0/09, 0/10,
- powiększenie otworów drzwiowych i montaż nowych nadproży,
- wymiana instalacji c.o. i obudowa grzejników,
- wymiana hydrantu p.poż. w pom. 0/08 z wężem półsztywnym
Piętro:
- wymiana okien na nowe wraz z parapetami,
- wymiana drzwi wewnętrznych wg rysunku rzutu piętra,
- p.poż. wydzielenie klatek schodowych,
- remont sanitariatów 1/04, 1/15, 1/16, 1/17, 1/20 (nowe płytki na podłogach i ścianach, wymiana misek ustępowych, umywalek i natrysku na nowe, wydzielenie kabin WC ze ścianek HPL),
- remont kuchni i zaplecza kuchennego 1/08, 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, (nowe płytki na podłogach i ścianach, odmalowanie ścian, nowe wyposażenie i umeblowanie),
- wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13,
- powiększenie otworów drzwiowych i montaż nowych nadproży,
- wykonanie nowych ścianek działowych i ich wykończenie,
- wykonanie klap oddymiających na klatkach schodowych,
- wymiana instalacji c.o. i obudowa grzejników,
- wymiana hydrantu p.poż. w pom. 1/05 na boczny wysuwany z wężem półsztywnym,
- uzupełnienie oświetlenia awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w korytarzu 1/08,
- wykonanie zasilania nowej kuchenki gazowej i taboretów gazowych,
Stropodach:
- ocieplenie stropodachu styropianem,
- wymiana pokrycia stropodachu na nowe z papy,
- ocieplenie kominów,
- nowe obróbki blacharskie kominów i attyk,
- nowa instalacja odgromowa,
- nowe rynny i rury spustowe.
Niezgodności z przepisami techniczno-budowlanymi zostaną zrekompensowane przez proponowane rozwiązania zamienne, przedstawione w ekspertyzie technicznej dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej, co pozwoli stworzyć poziom bezpieczeństwa pożarowego na wystarczająco wysokim poziomie oraz pozwoli na niepogorszenie warunków ochrony przeciwpożarowej i zapewni bezpieczeństwo ekip ratowniczych.
Zaproponowane rozwiązania zamienne znacznie polepszają prowadzenie ewakuacji i działań ratowniczo gaśniczych, co pozwala uznać budynek za bezpieczny zarówno dla jego użytkowników jak i prowadzących akcję gaśniczą.
Uwaga! Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
- Przed rozpoczęciem robót uprzątnięcie pomieszczeń budynku
z pozostawionego wyposażenia oraz odpadów i ich zutylizowanie.
- Uzyskanie pozytywnych opinii Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczących zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową oraz spełnienia wymagań ochrony przeciwpożarowej, warunków BHP i wymagań higienicznych
i zdrowotnych.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa pozwolenia na użytkowanie najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego lub skutecznego zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy (jeśli będzie konieczne pozyskanie).
- Uzyskanie w ramach udzielonego pełnomocnictwa, zwiększenia zapotrzebowania mocy od PGE Dystrybucja SA RZE Jarosław, zgodnie
z zapisami dokumentacji projektowej, opłata za zwiększenie mocy po stronie Wykonawcy.
- Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą
i montażem wynikającego z opracowanej instrukcji wyposażenia w sprzęt gaśniczy i oznakowania.
- Prace związane z instalacją centralnego ogrzewania Wykonawca winien rozpocząć po zakończeniu okresu grzewczego i zakończyć przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, a wszystkie prace budowlane winny być prowadzone bezwzględnie w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników,
- prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający nieprzerwaną pracę i użytkowania placówki oświatowej z obowiązkiem przeprowadzenia prac szczególnie uciążliwych w okresie przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień).
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku (parter i piętro) nie jest objęte zamówieniem,
- dołączony przedmiar robót do w/w zakresu jest opisem przedmiotu zamówienia wyłącznie w zakresie robót nie ujętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca winien powyższe uwzględnić zarówno przy sporządzaniu oferty, jak i przy realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431000-7 - Kładzenie płytek
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały przyznane. Na sfinansowanie zamówienia zamawiający otrzymał promesę dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/8705/PolskiLad, która utraciła ważność. Wobec powyższego zachodzi okoliczność o której mowa w art. 257 pkt1 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RADYMNO
więcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.