Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb7988b0-8145-4218-bca6-9f93f4a25d9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022976/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonych postępowaniach w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320.) – dalej ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty i ich unieważnieniu podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp oraz ze względu na bardzo zły stan techniczny zamieszkiwanego budynku objętego przedmiotem zamówienia wymagającego natychmiastowego remontu i zbliżający się sezon jesienno - zimowy, Zamawiający uznał, że występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1f5f9bee-32ba-11ef-acf6-4e696a6d8c25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.14.2024.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załączniki od nr 8 do 15 załączone do Zaproszenia mają charakter jedynie pomocniczy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wymianę pokrycia dachowego, wykonanie izolacji termicznej dachu, wymianę części dachowej, której uległa destrukcji, wymianę warstwy podłogi na stropie w jednym z lokali oraz remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym.
Przedmiotowy budynek mieszkalny posiada dwa samodzielne lokale mieszkalne. Każde z mieszkań dysponuje odrębnym wejściem do budynku oraz odrębnymi instalacjami. Lokal mieszkalny nr 1 jest podpiwniczony, bez poddasza użytkowego, natomiast lokal mieszkalny nr 2 jest niepodpiwniczony i posiada poddasze użytkowe. W każdym z mieszkań zlokalizowano pomieszczenia tj. wiatrołap, korytarz, łazienka, kuchnia, kotłownia oraz pokoje mieszkalne.
Parametry budynku:
- długość budynku - 16,75 m
- szerokość budynku - 11,00 m
- powierzchnia zabudowy - 130,43 m2
- kubatura- 677 m3
3. Użyte materiały powinny się cechować trwałością użytkową. Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych.
4. Wystąpienie w imieniu Inwestora oraz uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych lub innych dokumentów niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia,
o ile będą wymagane.
5. Koszty opracowań, wszelkich uzgodnień, itp. związanych z realizacją umowy ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy
w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Urządzenia te muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest
to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej opłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową.
8. Przy składaniu oferty, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną
i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725).
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zastosowanie będą miały normy obowiązujące na dzień składania oferty o ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej. Roboty należy wykonać w bezpieczny sposób, ściśle w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, normami, standardami.
10. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, zamontowane urządzenia i wykorzystane materiały.
11. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności do wysokości minimum 150 000,00 zł.
12. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót, tj. załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej Zaproszeniu do negocjacji i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 135 ustawy Pzp.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje.
14. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu wykonania robót na cały okres realizacji Przedmiotu zamówienia, w tym odpowiedniego zabezpieczenia przed uszkodzeniem i zniszczeniem drzewostanu wraz z bryłą korzeniową, graniczącego z placem budowy, na którym realizowany będzie Przedmiot zamówienia.
15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
16. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (jeżeli będzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników.
17. W celu wykonania swoich obowiązków Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt w szczególności: kierownictwo i nadzór nad realizowanymi robotami, wywóz nieczystości i odpadów wraz z ich zagospodarowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizację siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, pracę sprzętu budowlano – montażowego i środków transportu, dostawę wszelkich materiałów podlegających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261320-3 - Kładzenie rynien
45410000-4 - Tynkowanie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Furmański prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Z.U.H. Furex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610007760
7.3.3) Ulica: Dudki
7.3.4) Miejscowość: Dudki
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW FURMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW FURMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający w dniu 7 czerwca 2024 roku ogłosił postępowanie o zamówieniu opublikowane pod nr 2024/BZP 00356015/01 (identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c41403-2497-11ef-87ba-8eb060fd7bb8), prowadzone w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1720 ze zm.) – dalej ustawy Pzp, pn. Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno.”
Z uwagi, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnił to postępowanie publikując w dniu 24 czerwca 2024 roku ogłoszenie o wyniku postępowania pod nr 2024/BZP 00380138/01.
W dniu 25 czerwca 2024 roku ponownie wszczęto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bielawki, gm. Kutno.”, publikując ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP 00380924/01 (identyfikator postępowania: ocds-148610-1f5f9bee-32ba-11ef-acf6-4e696a6d8c25) i nie zmieniając warunków zamówienia.
Z uwagi, iż w ponownie prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie publikując w dniu 11 lipca 2024 roku ogłoszenie o wyniku postępowania pod nr 2024/BZP 00408299/01.
Mając na uwadze, że w uprzednio prowadzonych postępowaniach w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty i ich unieważnieniu podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp oraz ze względu na bardzo zły stan techniczny zamieszkiwanego budynku objętego przedmiotem zamówienia wymagającego natychmiastowego remontu i zbliżający się sezon jesienno - zimowy, Zamawiający uznał, że występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
Zamawiający wszczynając kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia, tym razem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia.
Wobec powyższego spełnione zostały wszystkie ustawowe przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.