eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002339292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80c0c2e0-1381-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80c0c2e0-1381-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245564/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont pomieszczeń archiwum zakładowego w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.261.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, iniekcja ścian nośnych, wyburzenia ścian działowych, budowa instalacji klimatyzacji, przebudowa instalacji co, elektrycznej, wodnej i teletechnicznej oraz wymiana posadzki, stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Przedmiotowe zadanie objęte jest pozwoleniem na budowę nr DUA-XIV.6740.2.2024 z dnia 11.03.2024 r. oraz pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków MKZ.4125.176.2023 z dnia 18.12.2023 r. wraz z decyzją z dnia 29.12.2023 r.
4. W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wykonania:
1) przebudowy pomieszczeń oznaczonych numerami P06, P06A, P07, P08, P09, P10 na rys. nr 103 – Rzut parteru niskiego - inwentaryzacja budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku (w zał.) zgodnie z załączonym projektem przebudowy, wraz wyrównaniem i przemalowaniem ścian korytarza 04b po zamurowaniu drzwi i przekuciach pod wszelkie instalacje;
2) wyposażenia pomieszczeń w regały jezdne zgodnie z załączonym projektem;
3) przebudowy instalacji elektrycznych, telekomunikacyjnych oraz wykonania sytemu alarmu i zalania, podpięcia drzwi ppoż. do instalacji kontroli dostępu zgodnie z załączonym projektem;
4) wykonania i przebudowy instalacji, polegających m.in. na:
a) wykonaniu instalacji klimatyzacji precyzyjnej,
b) wentylacji,
c) instalacji wody zimnej i c.o.,
d) wykonaniu stacji uzdatniania wody,
zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
5. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczone w ramach zamówienia, były fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane oraz nieobciążone prawami osób trzecich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

45262700-8 - Przebudowa budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

31681300-6 - Obwody elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

44322300-6 - Ciągi kablowe

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

39131100-0 - Regały archiwalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1462518,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464977,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1464977,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHITEKCI I BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522109218

7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 12A lokal 01

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-082

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót rozbiórkowych i żelbetowych - Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1464977,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.