Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391010/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W SULEJOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100121628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446162815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@bojosulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bojosulejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9484611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1fd089-37b7-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00390980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOJO.3601.1.2024.SO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365513,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej w ŁęczniePrzedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej w Łęcznie świadczony na podstawie biletów miesięcznych (przewóz regularny). Łączna ilość uczniów w tej części zamówienia: 112 osób.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 103700,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we WłodzimierzowiePrzedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie,
świadczony na podstawie biletów miesięcznych (przewóz regularny). Łączna ilość uczniów w tej części zamówienia: 79 osób.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 80461,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Witowie – KoloniiPrzedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Witowie - Kolonii świadczony na podstawie biletów miesięcznych (przewóz regularny). Ilość uczniów w tej części zamówienia: 145 osób.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 81258,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w UszczyniePrzedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Uszczynie na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Ilość uczniów w tej części zamówienia: 14 osób.
Usługa będzie świadczona na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Szacowana ilość dni nauki szkolnej to 188 dni.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Tryb.Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjne „Szansa” w Piotrkowie Tryb. (dowóz i odwóz) na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu
Ilość uczniów w tej części zamówienia: 1 osób.
Usługa będzie świadczona na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Szacowana ilość dni nauki szkolnej to 188 dni.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 31333,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI Dowóz ucznia niepełnosprawnego Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Gazomii StarejPrzedmiotem zamówienia jest dowóz ucznia niepełnosprawnego w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Gazomii Starej (dowóz) na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu
Ilość uczniów w tej części zamówienia: 1 osób.
Usługa będzie świadczona na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Szacowana ilość dni nauki szkolnej to 188 dni.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 21759,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ConnectBus Damian Worek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712563453
7.3.4) Miejscowość: Szarbsko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-337
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90510,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90510,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna SULBUS Pasieczyński Włodzimierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712287651
7.3.3) Ulica: Konecka
7.3.4) Miejscowość: Sulejów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA JAWNA "SULBUS" PASIECZYŃSKI WŁODZIMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA JAWNA "SULBUS" PASIECZYŃSKI WŁODZIMIERZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90510,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83940,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158253,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83940,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna SULBUS Pasieczyński Włodzimierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712287651
7.3.3) Ulica: Konecka
7.3.4) Miejscowość: Sulejów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA JAWNA "SULBUS" PASIECZYŃSKI WŁODZIMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA JAWNA "SULBUS" PASIECZYŃSKI WŁODZIMIERZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83940,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna SULBUS Pasieczyński Włodzimierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712287651
7.3.3) Ulica: Konecka
7.3.4) Miejscowość: Sulejów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA JAWNA "SULBUS" PASIECZYŃSKI WŁODZIMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA JAWNA "SULBUS" PASIECZYŃSKI WŁODZIMIERZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "SPEC-CAR" ADAM PIETRZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712346879
7.3.3) Ulica: Robotnicza
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "SPEC-CAR" ADAM PIETRZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "SPEC-CAR" ADAM PIETRZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na Część VI wpłynęło 6 ofert. W dniu 06.08.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w Części VI, tj. wybrano ofertę złożoną przez firmę TOM-TOM Trans Tomasz Kosiński, Tomawa 9, 97-352 Łęki Szlacheckie. W dniu 14.08.2024 r. Wykonawca TOM-TOM Trans Tomasz Kosiński, Tomawa 9, 97-352 Łęki Szlacheckie poinformował Zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy. W związku z faktem, że Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający działając na podstawie art. 263 PZP dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców. Następna oferta, która została najwyżej oceniona, tj. oferta Wykonawcy Spółka Jawna SULBUS Pasieczyński Włodzimierz, ul. Konecka 7, 97-330 Sulejów, została odrzucona. Natomiast cena kolejnej oferty z najniższą ceną złożona przez firmę P.U „SPEC‐CAR” ADAM PIETRZYK, UL. ROBOTNICZA 45, 97‐300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczały kwotę 40.000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną Wykonawcy P.U „SPEC‐CAR” ADAM PIETRZYK, UL. ROBOTNICZA 45, 97‐300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI wynosi 56.400,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90804,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.