Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00384492/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/W/J/4620-16/2024: Usługa ochrony fizycznej mienia na terenie placu budowy w ramach zadania nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/J/4620-16/2024: Usługa ochrony fizycznej mienia na terenie placu budowy w ramach zadania nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa1588b4-2e19-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-16/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219780,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich, usługa ochrony fizycznej mienia na terenie placu budowy w ramach zadania nr 91553 – Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie w poniższym zakresie:
1) Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
a) patrolowanie Terenu budowy zabezpieczenie mienia i ochronę przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją, zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego planem ochrony – załącznik nr 1 do umowy;
b) zapewnienie bezpieczeństwa chronionego Terenu budowy;
c) sprawdzanie legalności przebywania na Terenie budowy wszelkich wykonawców, prowadzących jakiekolwiek roboty budowlane lub inne prace i usługi oraz informowanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości zaistniałych w tym zakresie;
d) sprawdzanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z Terenu budowy oraz identyfikowanie osób przebywających na chronionym obiekcie;
e) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych zagrożeniach dla bezpieczeństwa chronionego obiektu w przypadkach nagłych;
f) zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP;
g) świadczenie usługi ochrony odbywać się będzie 24 godziny na dobę, 7dni w tygodniu.
2) Warunki graniczne ochrony:
a) dyżur na terenie budowy jedna osoba 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz dyżur na terenie budowy jedna osoba 12 godzin na dobę w dni pracujące, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta, dni wskazane przez kierownictwo budowy) 24 godziny na dobę;
b) interwencyjny przyjazd patrolu - w razie wezwania, maksymalnie w czasie 15 minut od zgłoszenia;
c) pokrycie wszystkich szkód związanych z kradzieżami mienia ruchomego z Terenu budowy;
d) pokrycie wszystkich szkód związanych z dewastacją mienia ruchomego i obiektów na Terenie budowy.
3) Zamawiający udostępni dwie budki wartownicze do obsługi zadania.
4) Wykonawca wyposaży pracowników w system służący do nadzoru wykonywania pracy wartowników, punkty kontrolne zostaną ustalone z Zamawiającym (6 punktów, po godz. 18.00 wymagane odbijanie co 60 min na danym punkcie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395972,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573981,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395972,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGENCJA OCHRONY MK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK KM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272683091
7.3.3) Ulica: JANA KAZIMIERZA, nr 64, lok. 128
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Działania grup interwencyjnych. Nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395972,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.