eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzymówDożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2

1.5.2.) Miejscowość: Krzymów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzymow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8bc88e8-6c93-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024839/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458694/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 528364,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20A, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarcza-nych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 150 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
1. Obiady w postaci pierwszego dania, około 32 porcje dziennie:
a) zupy, np.: kalafiorowa, ogórkowa, jarzynowa, koperkowa, pomidorowa z ryżem i makaronem, pieczarkowa, krupnik, barszcz ukraiński, rosół z makaronem, fasolowa, kapuśniak, warzywna, żurek, (makarony oddzielnie).
2. Obiady w postaci drugiego dania, około 95 porcji dziennie:
b) drugie danie z surówką o gramaturze 450 g i kompotem z owoców, składające się z:
Ziemniaki lub makaron lub ryż lub kasza- 200g + mięso (wołowe, wieprzowe lub drobiowe) lub ryba- 100 g + surówka – 150 g. Np.: gulasz z kaszą jęczmienną, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniaka-mi, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy
z ziemniakami, bigos, kotlet z ziemniakami, kiełbasa z ziemniakami i zasmażaną kapustą, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, kotlet rybny z ziemniakami, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, kotlet jajeczny z pieca z ziemniakami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 277197,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im Jana Brzechwy w Paprotni ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 75 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
1. Obiady w postaci pierwszego dania, około 15 porcji dziennie:
a) zupy, np.: kalafiorowa, ogórkowa, jarzynowa, koperkowa, pomidorowa z ryżem i makaronem, pieczarkowa, krupnik, barszcz ukraiński, rosół z makaronem, fasolowa, kapuśniak, warzywna, żurek, (makarony oddzielnie).
2. Obiady w postaci drugiego dania, około 30 porcji dziennie:
b) drugie danie z surówką o gramaturze 450 g i kompotem z owoców, składające się z:
Ziemniaki lub makaron lub ryż lub kasza - 200g + mięso (wołowe, wieprzowe lub drobiowe) lub ryba - 100 g + surówka – 150 g. Np.: gulasz z kaszą jęczmienną, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniakami, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy
z ziemniakami, bigos, kotlet z ziemniakami, kiełbasa z ziemniakami i zasmażaną kapustą, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, kotlet rybny z ziemniakami, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, kotlet jajeczny z pieca z ziemniakami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 128536,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej w Szczepidle, ul. Macierzanki 3, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 34 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
1. Obiady w postaci pierwszego dania, około 2 porcji dziennie:
a) zupy, np.: kalafiorowa, ogórkowa, jarzynowa, koperkowa, pomidorowa z ryżem i makaronem, pieczarkowa, krupnik, barszcz ukraiński, rosół z makaronem, fasolowa, kapuśniak, warzywna, żurek, (makarony oddzielnie).
2. Obiady w postaci drugiego dania, około 2 porcji dziennie:
b) drugie danie z surówką o gramaturze 450 g i kompotem z owoców, składające się z:
Ziemniaki lub makaron lub ryż lub kasza - 200g + mięso (wołowe, wieprzowe lub drobiowe) lub ryba - 100 g + surówka – 150 g. Np.: gulasz z kaszą jęczmienną, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniakami, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy
z ziemniakami, bigos, kotlet z ziemniakami, kiełbasa z ziemniakami i zasmażaną kapustą, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, kotlet rybny z ziemniakami, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, kotlet jajeczny z pieca z ziemniakami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 58297,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240051,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240051,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240051,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO – PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310357038

7.3.3) Ulica: Targowa 10

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240051,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO – PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310357038

7.3.3) Ulica: Targowa 10

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38787,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38787,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO – PRODUKCYJNA „GASTRONOM” PIOTR JASIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310357038

7.3.3) Ulica: Targowa 10

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38787,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.