Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00460254/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie i zagospodarowanie osadów ściekowych z terenu Gminy Górno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W GÓRNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292451182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-gorno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk-gorno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagorno.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie i zagospodarowanie osadów ściekowych z terenu Gminy Górno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44e086a-173d-4a5e-b8d3-78b888934cc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usunięcie i zagospodarowanie osadów ściekowych z terenu Gminy Górno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych:
– 19 08 05 (osady ustabilizowane) w ilości 1400 Mg/rok
– 19 08 01 (skratki) w ilości 25 Mg/rok
– 19 08 02 (zawartość piaskowników-piaski) – w ilości 35 Mg/rok,
zgodnie z zachowaniem wymogów określonych w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 257) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych.
a) Zakres zamówienia został określony szacunkowo na podstawie ilości osadów wytworzonych przez ostatnie 12-miesięcy uwzględniając 10% wzrost dopływu ścieków. Rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości wytworzonego i zagospodarowanego odpadu.
b) Wykonawca winien posiadać aktualne decyzje na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (tj. zbieranie, transport oraz zagospodarowanie odpadów).
c) Wykonawca winien posiadać dokument poświadczający należyte wykonanie usługi w minimalnej wielkości wskazanej w postępowaniu (np.: referencje, poświadczenie należytego wykonania usługi, itp).
d) Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania przedmiotu zamówienia tj. odpadu o kodzie: – 19 08 05; 19 08 01 oraz 19 08 02, metodą R3 lub R5 zarówno w okresie letnim jak i okresie zimowym – recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowane jako rozpuszczalniki (w tym kompostowanie i inne biologiczne procesy przetwarzania) wraz z decyzją Ministra Rolnictwa wprowadzającą przetworzony odpad do obrotu, jako produkt zgodnie z ustawą z dnia 10.07.2007 roku o nawozach i nawożeniu (Dz. U. 2024 poz. 105).
e) Wykonawca winien przedstawić dokument potwierdzający możliwość zagospodarowania wymaganej i wskazanej w postępowaniu przez Zakład Usług Komunalnych w Górnie szacunkowej ilości osadu, celem należytego zabezpieczenia wykonania usługi.
f) Miejsce odbioru odpadów: Oczyszczalnia Ścieków w Cedzynie i Skorzeszycach, 26-008 Górno.
g) Osady ściekowe gromadzone będą w kontenerze stanowiącym własność Wykonawcy o pojemności minimalnej 10m3 i wymiarach nie przekraczających: długość 5,60m., szerokość 2,45m., wysokość 1,80m., umożliwiającym bezpośredni zrzut osadu z podajnika ślimakowego zainstalowanego na oczyszczalni,
h) Skratki i piasek gromadzone będą w kontenerach typu KP-7 (zamknięty) stanowiących własność Wykonawcy.
i) Wykonawca zobowiązuje się używać kontenerów będących jego własnością, które podstawi na teren oczyszczalni w dniu podpisania umowy i będzie wymieniał na puste w dniu wywozu odpadów.
j) Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy, a w przypadku unieszkodliwiania, również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu.
k) Za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Cedzynie i Skorzeszycach odpowiada Wykonawca.
l) Środki transportu użyte przez Wykonawcę do wykonywania usługi muszą być przystosowane do samozaładunku kontenerów i przewozu odpadów wymienionych w niniejszym zapytaniu tj. szczelne (nie powodować wycieków), stabilne (uniemożliwiające osuwanie się odpadów i przedostanie się poza pojazd) oraz muszą mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie.
m) Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów.
n) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę.
o) Potwierdzenie przyjęcia osadów ściekowych odbywać się będzie na podstawie „Karty przekazania odpadu” z systemu BDO
p) Rozliczenie należności na rzecz Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT. Termin płatności faktury określony zostaje na 30 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie przez niego wymagań w zakresie realizacji zadania.
3. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- usuwanie, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych, skratek i piasku z Oczyszczalni Ścieków w Cedzynie i Skorzeszycach przez cały okres wykonywania tych czynności, na zasadach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365882,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365882,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365882,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOSELECT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Zieliński” Zbigniew Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572955559
7.3.3) Ulica: Łagowska 37
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365882,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30INNE PRZETARGI GÓRNO
- Dostawa pojazdu typu QUAD-ATV w ramach projektu w ramach projektu "Doposażenie OSP Górno szansą dla jednostki z KSRG na zwiększenie jej potencjału"
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów o kodach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, tj.: Skratek o
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.