eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZakup drukarek



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup drukarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 417 449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.choroszynska@10wsk.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup drukarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ea0e0a-d76f-482d-b5d6-124cfa160dda

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209094/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 komputery i drukarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 106/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 32520,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

23 szt drukarek laserowych spełniajacych nastepujące parametry
Technologia laserowa monochromatyczna
Drukarki fabrycznie nowe
Prędkość druku powyżej 48 str/min
Czas wydrukowania pierwszej strony do 10 s
Rozdzielczość druku: minimum 1200x1200 dpi
Interfejsy: USB, Ethernet
Automatyczny druk dwustronny minimum w formacie A4
Standardowy podajnik papieru: 500 arkuszy 75 g/m2
Odbiornik papieru: min. 150 arkuszy 75 g/m2
Maksymalna gramatura papieru: minimalnie 199 g/m2
Obsługiwane formaty: A4-A6, niestandardowe w zakresie 77 mm x 215 mm (szerokość) - 127mm x 355mm (długość)
Obsługa tonera o wydajności min 18 tyś zgodnie z normą ISO/IEC 19752
Maksymalne miesięczne obciążenie powyżej 50 000 stron
Poziom hałasu podczas drukowania w trybie standardowym: poniżej 55 dB
Sterowniki dla systemu MS Windows 10/11
Waga: max 18 kg
Gwarancja producenta min. 2 lata

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 29918,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drukarka atramentowa o nastepujących parametrach:
Technologia atramentowa kolorowa ze skanerem
Drukarka fabrycznie nowa
Atramenty pigmentowe
Możliwość wydruku na papierze 300 g/m2
Rozdzielczość druku: minimum 4800x1200 dpi
Interfejsy: USB, Ethernet
Automatyczny druk dwustronny minimum w formacie A4
Rozdzielczość skanowania minimum 1200dpi x 2400dpi (poziomu x pionowo)
Czas do momentu otrzymania pierwszej strony (kolor) - poniżej 6 s
Technologia tuszy RIPS (Replaceable Ink Pack System)
Gwarancja producenta min. 2 lata

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 2601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53354,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGON SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-023-16-68

7.3.3) Ulica: Piotrowskiego

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-098

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2579,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2579,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2579,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corso Sp.J.B.Fundamenska, j.Fundamenski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540396576

7.3.3) Ulica: Dworcowa

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-009

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2579,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.