Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440929/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup drukarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 417 449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.choroszynska@10wsk.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup drukarek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ea0e0a-d76f-482d-b5d6-124cfa160dda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209094/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 komputery i drukarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 106/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32520,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
23 szt drukarek laserowych spełniajacych nastepujące parametryTechnologia laserowa monochromatyczna
Drukarki fabrycznie nowe
Prędkość druku powyżej 48 str/min
Czas wydrukowania pierwszej strony do 10 s
Rozdzielczość druku: minimum 1200x1200 dpi
Interfejsy: USB, Ethernet
Automatyczny druk dwustronny minimum w formacie A4
Standardowy podajnik papieru: 500 arkuszy 75 g/m2
Odbiornik papieru: min. 150 arkuszy 75 g/m2
Maksymalna gramatura papieru: minimalnie 199 g/m2
Obsługiwane formaty: A4-A6, niestandardowe w zakresie 77 mm x 215 mm (szerokość) - 127mm x 355mm (długość)
Obsługa tonera o wydajności min 18 tyś zgodnie z normą ISO/IEC 19752
Maksymalne miesięczne obciążenie powyżej 50 000 stron
Poziom hałasu podczas drukowania w trybie standardowym: poniżej 55 dB
Sterowniki dla systemu MS Windows 10/11
Waga: max 18 kg
Gwarancja producenta min. 2 lata
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 29918,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drukarka atramentowa o nastepujących parametrach:Technologia atramentowa kolorowa ze skanerem
Drukarka fabrycznie nowa
Atramenty pigmentowe
Możliwość wydruku na papierze 300 g/m2
Rozdzielczość druku: minimum 4800x1200 dpi
Interfejsy: USB, Ethernet
Automatyczny druk dwustronny minimum w formacie A4
Rozdzielczość skanowania minimum 1200dpi x 2400dpi (poziomu x pionowo)
Czas do momentu otrzymania pierwszej strony (kolor) - poniżej 6 s
Technologia tuszy RIPS (Replaceable Ink Pack System)
Gwarancja producenta min. 2 lata
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 2601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53354,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGON SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-023-16-68
7.3.3) Ulica: Piotrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-098
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2579,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2579,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2579,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corso Sp.J.B.Fundamenska, j.Fundamenski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540396576
7.3.3) Ulica: Dworcowa
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-009
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CORSO" B.FUNDAMENSKA J.FUNDAMENSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"CORSO" B.FUNDAMENSKA J.FUNDAMENSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2579,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrań gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz części do remontu podręcznego sprzętu gaśniczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bieżni oraz siłowni zewnętrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- 30/PA/2025 Przebudowa przegród zewnętrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Naprawa obmurza ogniotrwałego w instalacji termicznego przekształcania odpadów medycznych
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzyżawa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 dł. 3,215 km
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa suszarki dla CDSI - DE-dzp.272-188/25
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.