eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze"Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Korsze na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Korsze na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13

1.5.2.) Miejscowość: Korsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,169001,416f9bef7811d79dc9e956708ab0746f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Korsze na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6ba73bf-4661-42a0-8094-596c0495b683

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048100/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół w Gminie Korsze od 01.09.2024 roku do 30.06.2025 roku w formie zakupu biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Korsze na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2024/2025”.
Uczniowie i dzieci będą dowożeni do Szkoły Podstawowej im. Zasłużonych dla Warmii i Mazur w Garbnie, Garbno 36, 11-430 Korsze;
Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu, sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami podczas przewozu, oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów i dzieci w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów i dzieci, na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 380) w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla części I zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025: 101.
Zamawiający wymaga, aby zaplanowane środki transportowe na poszczególne kursy ogólnodostępne zabezpieczały odpowiednią liczbę wolnych miejsc siedzących dla uczniów.
Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji obowiązującego w roku szkolnym 2024/2025.
Zamawiający zastrzega, że podana w niniejszym SWZ liczba uczniów i dzieci, oraz ilość biletów miesięcznych jest orientacyjna i może ulegać zmianie w czasie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości kupowanych biletów, która będzie regulowana comiesięczną korektą w przypadku zmian ilości dowożonych uczniów i dzieci odrębnie dla każdej części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie, że jeżeli wystąpią okoliczności zawieszenia zajęć w szkole lub w przedszkolu, nie będzie zakupywał biletów na ten okres.
Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów. Obowiązek zapewnienia opieki dotyczy wszystkich części zamówienia oraz wskazanych tras. Szczegółowe warunki zapewnienia opieki określono w Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 205030 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Korsze na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025”
1) Uczniowie i dzieci będą dowożone do: Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Łankiejmach, Łankiejmy 10, 11-430 Korsze.
Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu, sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami podczas przewozu, oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów i dzieci w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów i dzieci, na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 380) w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla części II zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025: – 41,
a) liczba dzieci i uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania.
Zamawiający wymaga, aby zaplanowane środki transportowe na poszczególne kursy ogólnodostępne zabezpieczały odpowiednią liczbę wolnych miejsc siedzących dla uczniów.
6. Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji obowiązującego w roku szkolnym 2024/2025.
Zamawiający zastrzega, że podana w niniejszym SWZ liczba uczniów i dzieci, oraz ilość biletów miesięcznych jest orientacyjna i może ulegać zmianie w czasie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości kupowanych biletów, która będzie regulowana comiesięczną korektą w przypadku zmian ilości dowożonych uczniów i dzieci odrębnie dla każdej części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie, że jeżeli wystąpią okoliczności zawieszenia zajęć w szkole lub w przedszkolu, nie będzie zakupywał biletów na ten okres.
Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów. Obowiązek zapewnienia opieki dotyczy wszystkich części zamówienia oraz wskazanych tras wskazanych. Szczegółowe warunki zapewnienia opieki określono w Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 83230 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205030 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205030 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowo -Produkcyjne Krzysztof Kuhn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421819623

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Barciany

7.3.5) Kod pocztowy: 11-410

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowo -Produkcyjne Krzysztof Kuhn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421819623

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Barciany

7.3.5) Kod pocztowy: 11-410

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.