Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446049/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fortepianu gabinetowego oraz pianina klasycznego dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Feliksa Rybickiego w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365004185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 323 24 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mco.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcotychy.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fortepianu gabinetowego oraz pianina klasycznego dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Feliksa Rybickiego w Tychach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3effc1f8-671b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020160/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa fortepianu gabinetowego oraz pianina klasycznego dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Feliksa Rybickiego w Tychach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446049/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCO-SZP.261.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 100000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fortepian gabinetowy1) długość od 161 do 175 cm,
2) szerokość od 146 do 153 cm,
3) wysokość od 98 cm do 102 cm,
4) waga w przybliżeniu 270 do 310 kg
5) korpus wykonany z sezonowanego litego drewna ,
6) szkielet: belkowany z wysokiej jakości litego drewna świerku, buku lub twardego mahoniu,
7) strojnica zapewniająca pewną i długotrwałą pracę kołków stroikowych, wykonaną z warstw doskonałego twardego drewna zapewniającego doskonałą i pewną pracę kołków stroikowych – płyta rezonansowa wykonana z minimum 2 lata sezonowanego litego drewna,
8) ożebrowanie płyty rezonansowej z wysokiej jakości litego drewna świerku,
9) naciąg strun krzyżowy,
10) struny wiolinowe z najwyższej jakości drutu stalowego,
11) struny basowe posiadające rdzeń stalowy owijany drutem z czystej miedzi,
12) rama żeliwna szlifowana i pokryta warstwami lakieru w kolorze złotym,
13) kołki stroikowe najwyższej jakości z hartowanej nierdzewnej stali, niklowane główki,
14) mechanizm - konstrukcja oparta o materiał odporny na zmiany wilgotności, odkształcanie oraz ścieranie,
15) młoteczki wykonane z rdzeniem drewnianym i najwyższej jakości naturalnego filcu, zabezpieczonego przed wilgocią i insektami; wykonane bez użycia sztucznych utwardzaczy
16) tłumik posiadający główki z litego drewna, a filc tłumikowy naturalny, najwyższej jakości, impregnowany,
17) 88 klawiszy
18) system Duplex lub równoważny system wzbogacający barwę, zwiększający nośność i zakres dynamiki dźwięków,
19) pozycje ustawienia pulpitu min. 4,
20) pozycje otwarcia klapy minimum 2
21) płynne zamykanie pokrywy klawiatury,
22) 3 pedały odlane z mosiądzu (centralny pedał Sostenuto),
23) wykończenie czarne, wysoki połysk,
24) gwarancja min 60miesięcy
25) w komplecie ława hydrauliczna wykończona w kolorze instrumentu
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pianino klasyczne1) wysokość od 121 cm do 124 cm,
2) szerokość od 149 cm do 154 cm,
3) głębokość od 59 cm do 62 cm,
4) waga w przybliżeniu 220 kg,
5) mechanizm: konstrukcja własna oparta o materiał odporny na zmiany wilgotności, odkształcanie oraz ścieranie,
6) 3 pedały,
7) wykończenie czarny, wysoki połysk,
8) gwarancja min 60 miesięcy,
9) w komplecie ława hydrauliczna wykończona w kolorze instrumentu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon Muzyczny Fan Grzegorz Walczyński Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513244585
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALON MUZYCZNY FAN GRZEGORZ WALCZYŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALON MUZYCZNY FAN GRZEGORZ WALCZYŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anderski - Roman Anderski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308
7.3.3) Ulica: Gliwicka 246
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remonty chodników na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości, obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów w następujących budynkach użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.