eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze"Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012"- edycja 2023 w Korszach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012"– edycja 2023 w Korszach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13

1.5.2.) Miejscowość: Korsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 754 1828

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,169003,eeab6b5cb79e05e024d357b308104c5e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012"– edycja 2023 w Korszach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66057bb3-3517-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048100/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja boiska Orlik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Modernizacja boiska do piłki nożnej wchodzącego w skład kompleksu sportowego Orlik 2012 polegająca na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy.

Boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy o wym. 62,1 m x 30,1 m. Zakres prac obejmuje:
1) Demontaż/montaż bramek,
2) usunięcie i utylizacja wypełnienia,
3) usunięcie i utylizacja starej trawy syntetycznej,
4) wyrównanie warstwy wyrównawczej z miału kamiennego (fr. 0-4mm),
5) równomierne zagęszczenie warstwy wyrównawczej,
6) ułożenie nowej nawierzchni ze sztucznej trawy – kolorystycznie zbliżonej do boisk z trawy naturalnej,
7) wklejenie linii boiska do piłki nożnej zgodnie z PZT z 2009r (załącznik do SWZ),
8) czyszczenie instalacji drenażowej DN126 w otulinie z włókna kokosowego- dł. ok. 432 m,
9) czyszczenie kanalizacji deszczowej: PVC DN160mm - 230 mb, PVC DN 200mm – 32 mb, PVC DN 250mm – 21 mb,
10) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych,
11) wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

39293300-5 - Sztuczna trawa

4.5.5.) Wartość części: 232286,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II.
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego polegająca na odnowieniu nawierzchni poliuretanowej.
Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 32,15 m x 19,0 m, zakres prac obejmuje:
1) umycie całej nawierzchni boiska wraz ze strefami wybiegu specjalnymi środkami chemicznymi,
2) uzupełnienie ubytków, poprzez wycięcie miejsc uszkodzonych i odtworzeniu warstw nawierzchni w zależności od głębokości uszkodzenia,
3) zabezpieczenie całego ogrodzenia boiska i elementów wyposażenia przed etapem natrysku warstwy EPDM poprzez montaż plandek, folii do wysokości 2 m,
4) impregnacja całej istniejącej powierzchni boiska,
5) dwukrotne naniesienie metodą natryskową warstw EPDM w kolorze ceglasto-czerwonym RAL 3016 o łącznej grubości od 2 do 3mm,
6) wyznaczenie i namalowanie linii wydzielających boiska do koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego i ich stref.
Oliniowanie boiska – wykonać wg PZT z 2009 roku (załącznik do SWZ):
- boisko do koszykówki o wym.: 28,6 x 15,24m – kolor niebieski,
- boisko do siatkówki o wym.: 18 x 9m – kolor żółty,
- dodatkowo boisko do tenisa ziemnego o wym.: do gry pojedynczej/podwójnej: 23,77 x 8,23m/10,97m – kolor biały.
7) Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 74796,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 18 lipca 2024 r. do godz. 10:00 tj. terminu składania ofert,dla części I wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy: PRESTIGE INVEST Sp. z o.o. ul. Słoneczna 73, 81-605 Gdynia, cena oferty brutto wyniosła: 676 174,05 zł, okres gwarancji i rękojmi: 72 miesiące. Na sfinansowanie zamówienia dla wskazanej części Zamawiający zamierzał przeznaczyć 285 712,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676174,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676174,05 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118573,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118573,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118573,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESTIGE INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862136711

7.3.3) Ulica: Słoneczna 73

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-605

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118573,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.