eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaBudowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99724ce-3ab4-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Utworzenie 22 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach nowej instytucji w gminie Kaliska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program „MALUCH+”integrującym środki europejskie – środki z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) oraz z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach perspektywy finansowej 2021-2027 – a także środki budżetu państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sanitarne, instalacyjne i wykończeniowe przy realizacji zadania polegającego na budowie budynku żłobka w miejscowości Kaliska wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu o nazwie: „Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat 3, wraz z niezbędną infrastrukturą”- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH, wykonywanego w ramach zadania pn.: „Utworzenie 22 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach nowej instytucji w gminie Kaliska” [zadanie dofinansowane przez Unię Europejską – NextGenerationEU]. 2. Prace będą miały miejsce w miejscowości Kaliskach, na terenie działki nr 266/18 obręb Kaliska, Gmina Kaliska.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
1) Projekcie architektoniczno-budowlanym pn.: „Budowa budynku żłobka wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej, zewnętrzną instalacją C.O i C.W.U., zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną oraz zewnętrzną instalacją teletechniczną- dz. geod. nr 266/18, ul. Przedszkolna, 83-260 Kaliska” wraz z załącznikami;
2) Projekcie zagospodarowania terenu pn.: „Budowa budynku żłobka wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej, zewnętrzną instalacją C.O i C.W.U., zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną oraz zewnętrzną instalacją teletechniczną- dz. geod. nr 266/18, ul. Przedszkolna, 83-260 Kaliska”;
3) Projekcie technicznym- wykonawczym pn.: „Budowa budynku żłobka wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej, zewnętrzną instalacją C.O i C.W.U., zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną oraz zewnętrzną instalacją teletechniczną- dz. geod. nr 266/18, ul. Przedszkolna, 83-260 Kaliska”- tomy I-IV (branża architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna i elektryczna) łącznie z projektem technicznym wykonawczym PZT;
4) Operacie wodnoprawnym „Na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu projektowanego żłobka, do projektowanych urządzeń wodnych w postaci 3 studni chłonnych”- działka nr 266/18, obręb Kaliska, Gmina Kaliska;
5) Projekcie aranżacji wnętrza budynku żłobka w Kaliskach;
6) Przedmiarach i obmiarach;
7) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
8) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
4. W obiekcie świadczony będzie zorganizowany pobyt dzieci w wieku żłobkowym (1-3 lat) połączony z zabawą, nauką i odpoczynkiem oraz wyżywieniem, dostosowanym do ich wieku i potrzeb. Program funkcjonalny przewiduje utworzenie w budynku dwóch oddziałów na potrzeby żłobka – dwie sale. Łączna ilość dzieci w dwóch oddziałach - 22.
5. Zaprojektowany obiekt to jednokondygnacyjny budynek o prostej bryle. Dach dwuspadowy o nachyleniu 30˚. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z bloczków silikatowych klasy M15- ściany zewnętrzne gr. 24cm, ściany wewnętrzne działowe gr. 12 cm, dach w postaci wiązarów kratowych, posadowienie na płycie fundamentowej, izolacja fundamentów, ścian i poziomu dachu. Aranżacja i wykończenie wnętrza budynku zgodnie z projektem wnętrz. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi określonymi w dokumentacji, w ramach ceny umownej, Przedmiot zamówienia obejmuje realizację całości dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 3 niniejszej SWZ (z pominięciem zakresów wskazanych poniżej jako „Uwaga”), m.in. poprzez:
1) Wykonanie robót ziemnych- częściowa wymiana gruntu lub jego dogęszczenie.
2) Kompletną budowę obiektu żłobka poprzez m.in.:
a) wykonanie płyty fundamentowej;
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych fundamentów;
c) budowę ścian zewnętrznych, słupów, belek, nadproży;
d) budowę stropów i wieńców zbrojonych;
e) budowę ścian działowych;
f) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, izolacji oraz świetlików;
g) wykonanie orynnowania;
h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
i) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej podłóg;
j) kompletne wyposażenie obiektu w instalacje techniczne;
k) wykonanie przyłączy;
l) roboty wykończeniowe w obiekcie z uwzględnieniem aranżacji wnętrza;
m) biały montaż sanitarny i elektryczny;
n) roboty termomodernizacyjne;
o) wykonanie elewacji zewnętrznych;
p) roboty zewnętrzne- wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej, studni, studzienek i odwodnienia terenu; wykonanie nawierzchni utwardzonych: drogi, parkingi, zjazdy, dojścia i chodniki, opaska wokół budynku, placu zabaw wraz z ogrodzeniem oraz zieleni urządzonej;
q) wyposażenie budynku w niezbędne elementy ochrony przeciwpożarowej (np.: gaśnice, oznakowanie).
3) W projektowanym obiekcie zastosowano następujące wykończenia zewnętrzne:
a) elewacja: tynk mineralny cienkowarstwowy w kolorze białym (ciepły biały, RAL 9003) oraz tynk ozdobny barwiony w masie kolor: dąb;
b) stolarka okienna PCV w kolorze ciemnym szarym (RAL 7016);
c) stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa w kolorze ciemnym szarym (RAL 7016)
d) pokrycie dachu: blacha na rąbek stojący w kolorze ciemnym szarym (RAL 7016);
e) obróbki blacharskie: blacha stalowa ocynkowana lub powlekana w kolorze w kolorze ciemnym szarym (RAL 7016);
f) rynny i rury spustowe: z gotowych elementów tłoczonych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze ciemnym szarym (RAL 7016).
4) W ramach zadania nastąpi wykonanie infrastruktury technicznej t.j.:
a) zewnętrzna instalacja wodociągowa zasilająca obiekt w wodę do celów bytowych oraz p.poż wraz ze studnią wodomierzową;
b) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej;
c) zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej wraz z trzema studniami chłonnymi oraz studzienkami rewizyjnymi i odwodnieniami liniowymi przy wjeździe na teren działki i stanowiskach postojowych;
d) zewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej;
e) zewnętrzna instalacja elektroenergetyczna: od złącza do budynku, oświetlenia terenu wraz z słupami i oprawami oświetleniowymi oraz zasilania agregatu prądotwórczego;
f) zewnętrzna instalacja teletechniczna: kanalizacja kablowa.
5) Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje, których szczegółowe parametry zostały określone w dokumentacji projektowej:
a) wewnętrzna instalacja wody (źródłem ciepłej wody użytkowej jest sieć ciepłownicza wykorzystująca biomasę oraz zasobnik ciepłej wody zasilany pompa ciepła typu powietrze-woda);
b) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej;
c) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania (źródłem ogrzewania jest sieć ciepłownicza wykorzystująca biomasę oraz zasobnik ciepłej wody zasilany pompa ciepła typu powietrze-woda);
d) wewnętrzna instalacja klimatyzacji wraz z oprzyrządowaniem;
e) instalacja wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła;
f) instalacja oświetlenia podstawowego;
g) instalacja oświetlenia awaryjnego;
h) instalacja gniazd wtykowych wewnętrznych i zewnętrznych;
i) instalacja odgromowa;
j) domofony i zabezpieczenie drzwi wejściowych;
k) szafki teletechniczne, rozdzielnie;
l) nagłośnienie w salach wraz z systemem sterowania;
m) sieć informatyczna, teletechniczna;
n) monitoring zewnętrzny i wewnętrzny w obiekcie;
o) instalacja alarmowa;
p) instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii;
q) instalacja zasilania awaryjnego dla obiektu (agregat)- (Uwaga: bez montażu urządzeń-agregatu- zakres: wykonanie i przygotowanie instalacji umożliwiającej późniejszy montaż i uruchomienie).
6) Na terenie działki zaprojektowano wewnętrzny utwardzony układ komunikacyjny z miejscami postojowymi, zielenią, małą architekturę w tym plac zabaw dla dzieci z ogrodzeniem oraz wiatę śmietnikową – miejsce gromadzenia odpadów stałych.
7) W ramach wykonywania Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości Projektu aranżacji wnętrza budynku żłobka, o którym mowa w ust. 3 pkt 5) wraz z opisanym w nim wyposażeniem (zakup , dostawa, montaż).
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, urządzeń melioracyjnych i innych, o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy;
2) przestawienie kolidujących z zakresem inwestycyjnym ogrodzeń (jeżeli wymagane);
3) ułożenie warstwy ziemi urodzajnej z obsianiem mieszanką traw;
4) wykonanie projektu organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany) na czas realizacji robót, uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, opinii i zgód w zakresie zatwierdzenia planów, uiszczenie niezbędnych opłat z tego tytułu oraz oznakowanie pionowe i poziome ulicy i skrzyżowań zgodnie z ww. dokumentacją;
5) w przypadku ustalenia odmiennych warunków gruntowo-wodnych względem w/w dokumentacji, udostępnionej przez Zamawiającego, wykonanie robót budowlanych zapewniających właściwe warunki posadowienia obiektów w sposób zapewniający prawidłowe wykonanie Przedmiotu umowy;
6) wykonanie, po zakończeniu robót, pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę;
7) dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości przyległych do realizowanej inwestycji w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązania;
8) wykonanie wszelkich robót wynikających z konieczności połączenia nowego układu komunikacyjnego z istniejącym wraz z jego ewentualną, tymczasową przebudową i zmianą organizacji ruchu, wynikającą z przyjętych rozwiązań i technologii wykonania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4883100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6473300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4883100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112997

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 3

7.3.4) Miejscowość: Zblewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-210

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4883100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.