Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00572903/01 - Wynik z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. „
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Wytrzeźwień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000174728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 94
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322748568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@iwzabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwzabrze.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. „
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26bbd1f0-890c-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://izbawytrzezwien-zabrze.magistrat.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: biuro@iwzabrze.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Izba Wytrzeźwień, 41-800 Zabrze, ul. Wolności 94
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: Dokumenty zawierjące informacje poufne, które mogą być objęte tajemnicą służbową są przeznaczony do wyłącznego użytku adresata. Wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, kopiowanie, publikacja, lub wykorzystywanie tego dokumentu jest zabronione. Informuję również zgodnie iż w zgodzie z RODO i Ustawą o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2019 poz 1781 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Zabrzu, którego siedziba mieści się w Izbie Wytrzeźwień w Zabrzu, 41-800, przy ul. Wolności 94. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@iwzabrze.pl lub telefonicznie: 32 274 85 68. Pani/Pana dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej przetwarzane są w celu kontaktowym oraz innych celach, dla których Państwa dane zostały nam udostępnione, a także dokumentowania ustaleń zawartych w drodze wymiany korespondencji elektronicznej. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod adresem http://www.iwzabrze.pl/ochrona_danych_osobowych.pdf
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IW.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami doprowadzonymi do Izby Wytrzeźwień przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z Ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawę izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
2. Prowadzenie szczegółowych badań lekarskich osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień (udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w Izbie Wytrzeźwień).
3. Niezwłoczne przeprowadzenie badania lekarskiego osoby doprowadzonej, w tym stwierdzenia stanu nietrzeźwości w celu wydania opinii uzasadniającej przyjęcie lub brak zasadności zatrzymania w izbie wytrzeźwień.
4. Zlecanie i udzielanie niezbędnej pomocy podczas wykonania zabiegów higieniczno-sanitarnych
5. Kierowanie do zakładu opieki zdrowotnej pacjentów Izby Wytrzeźwień, po stwierdzeniu wskazań do hospitalizacji.
6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania osób przebywających w Izbie Wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodów sal.
7. Wydawanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego i zaprzestaniu jego stosowania, osobisty nadzór i pomoc w jego wykonaniu w stosunku do osób doprowadzonych które stwarzają zagrożenia dla życia lub zdrowia własnego lub innych osób, lub niszczą przedmioty znajdujące się w otoczeniu.
8. Przeprowadzanie szczegółowych badań lekarskich osób zwalnianych z Izby Wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami.
9. Kontrolowanie stanu sanitarnego pomieszczeń izby wytrzeźwień oraz odnotowywanie negatywnych uwag w raporcie.
10. Przeprowadzanie z osobami zwalnianymi z Izby Wytrzeźwień rozmów uświadamiających o szkodliwości nadużywania alkoholu,
11. W sytuacji zagrożenia życia i zdrowia pracowników izby wytrzeźwień udzielić niezbędną pierwszą pomoc medyczną.
12. Prowadzenie dokumentacji medycznej osób doprowadzonych (karta badania osoby doprowadzonej),
13. Zgłaszanie zapotrzebowania na brakujące leki, środki opatrunkowe – wykaz produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych stosowanych w izbie wytrzeźwień l placówce stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. (Dz. U z 2022 r., poz. 2075).
14. Sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności.
15. Współpraca i współdziałanie z personelem izby wytrzeźwień w celu realizacji zadań merytorycznych przypisanych izbie wytrzeźwień.
16. Wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych Izbie Wytrzeźwień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
zamawiający w ramach tego warunki wymaga, aby Wykonawca posiadał:
-wpis do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 991 ) prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ust. 1 tejże ustawy.
- aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania terminu ofert
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Pzp:
- oświadczenie o wpisie do rejestru o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. ( t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 991 ) prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ust. 1 tejże ustawy.
- oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
b) w celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- wykaz osób i podmiotów (załącznik nr 2), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu niniejszego zamówienia uczestniczyło minimum sześć osób posiadających prawo wykonywania zawodu lekarza (lub felczera) przyznane przez właściwą okręgową radę lekarską zgodnie z ustawą z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty ( tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1516);
- oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają prawo wykonywania zawodu lekarza ( lub felczera ) w myśl ustawy z dnia 5.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 11516)
- oświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym ubiegającego się o zamówienie w świadczeniu usług medycznych w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości.
Brak doświadczenia zawodowego wykonawcy w świadczeniu usług medycznych w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości nie będzie stanowił powodu do wykluczenia wykonawcy z postępowania
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 13:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Izba Wytrzeźwień, ul. Wolności 94, 41-800 Zabrze
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - 2 części
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- SZP/242-228/2024 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Wrocławskiej
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.