eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin"Rozbudowa i przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Jarocinie wraz z zagospodarowaniem terenu"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Jarocinie wraz
z zagospodarowaniem terenu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarocin 159

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-405

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 87113141

1.5.8.) Numer faksu: 015 8713138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jarocin.ug.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33a602e5-ff09-4c29-b51b-836153e2f20d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Jarocinie wraz
z zagospodarowaniem terenu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a602e5-ff09-4c29-b51b-836153e2f20d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036912/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa i przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Jarocinie wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚM.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4399493,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Rozbudowa i przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Jarocinie wraz z zagospodarowaniem terenu”
2. Zakres prac obejmuje:
Istniejący budynek Gminnego Centrum Kultury to obiekt dwukondygnacyjny – parterowy z poddaszem użytkowym. Parter budynku stanowią pomieszczenia służące potrzebom GCK oraz higieniczno-sanitarne, poddasze stanowi sala ekspozycji.
Realizacja planowanej inwestycji ma na celu podniesienie właściwości funkcjonalno – użytkowych istniejącego budynku. W ramach inwestycji powstanie sala widowiskowa, pomieszczenia KGW, GCK oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne, dodatkowo budynek zostanie wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych.
Realizacja planowanej inwestycji przyczyni się do podwyższenia standardu realizacji zadań GOKSTiR w Jarocine.
Istniejący budynek GCK o konstrukcji murowanej w technologii tradycyjnej, dach wielospadowy kryty dachówką ceramiczną o połaciach symetrycznych. Budynek wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków (Nr karty 203724 – dawna szkoła ludowa).

W ramach inwestycji wykona się:
1) Rozbudowę budynku od strony południowej. Budynek dwukondygnacyjny, parterowy z poddaszem użytkowym, niepodpiwnicznony, z dachem wielospadowym o kacie nachylenia 33°. Projektowana rozbudowa w swojej formie nawiązuje do części istniejącej. Konstrukcja murowana w technologii tradycyjnej, konstrukcja dachu drewniana płatwiowo-kleszczowa, pokrycie z dachówki ceramicznej w kształcie i formie jak na dachu istniejącym.
2) Przebudowę istniejącego budynku w zakresie:
- wydzielenia pomieszczenia garderoby,
- wymiany posadzki w istn. sali konferencyjnej,
- wykonania otworów okiennych w istn. pomieszczeniu KGW (okna z demontażu),
- wykonania otworów przejściowych w ścianie szczytowej do części rozbudowywanej,
- wydzielenia klatki schodowej na poddaszu,
- przebudowy istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych kolidującego z planowaną rozbudową.
Inwestycja została zaprojektowana zgodnie z wymogami Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, znak: GM.6733.3.2024 z dn. 02.05.2024 wg której działka objęta terenem inwestycji przeznaczona jest pod tereny zabudowy usługowej, tj.:
- nieprzekraczalna linia zabudowy w odległości 20m od zewnętrznej krawędzi jezdni drogi powiatowej Nr 1041R – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 37,7m
- powierzchnia zabudowy budynku po rozbudowie nie więcej niż 20% powierzchni terenu inwestycji – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 16%
- powierzchnia biologicznie czynna nie mniejsza niż 30% powierzchni terenu inwestycji – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 30,4%
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej (do okapu dachu bądź attyki) nie może przekraczać 6,0m – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 5,43m
- szerokość elewacji frontowej nie większa niż 20m – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 17,66m
- dach o kącie nachyleniu połaci od 25° do 40° - warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 33°,
- wysokość głównej kalenicy dachu nie większa niż 15m – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wynosi 11,78m
- na terenie działki wydzielić nie mniej niż 10 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych – warunek spełniony, faktycznie wg projektu wydzielono 21 miejsc postojowych, w tym dwa dla osób niepełnosprawnych.

PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO:
DANE OGÓLNE PROJEKTOWANEJ ROZBUDOWY:
- Długość – 22,17m,
- Szerokość – 17,66m,
- Wysokość od poziomu terenu – 11,78m,
- Powierzchnia zabudowy – 386,00m2,
- Powierzchnia wewnętrzna – 710,00m2
- Powierzchnia użytkowa – 596,9m2,
- Kubatura – 2 610,00m3,
- Liczba kondygnacji – 2.
DANE OGÓLNE BUDYNKU PO ROZBUDOWIE I PRZEBUDOWIE:
- Długość – 53,77m,
- Szerokość – 17,66m,
- Wysokość od poziomu terenu – 11,78m,
- Powierzchnia zabudowy – 814,00m2
- Powierzchnia wewnętrzna – 1 450,00m2,
- Powierzchnia użytkowa – 1 233,9m2,
- Kubatura – 5 500,00m3,
- Liczba kondygnacji – 2.

Nr pom. Rodzaj pomieszczenia Pow.
użytkowa [m2]

PARTER
1. ISTN. KORYTARZ 69,5
2. ISTN. WC KOBIET 5,4
3. ISTN. WC MĘŻCZYZN / NIEPEŁNOSPRAWNYCH 7,5
4. ISTN. GABINET DYREKTORA 20,4
5. ISTN. POMIESZCZENIE BIUROWE 16,8
6. ISTN. WIATROŁAP 9,0
7. ISTN. SALA KONFERENCYJNA 90,5
8. PROJ. GARDEROBA 17,7
9. ISTN. ŚWIETLICA 71,3
10. ISTN. POMIESZCZENIE KGW 29,3
11. PROJ. POMIESZCZENIE GCK 43,5
12. PROJ. WC KOBIET 11,9
13. PROJ. WC MĘŻCZYZN 11,9
14. PROJ. KOMUNIKACJA 37,8
15. PROJ. SALA WIDOWISKOWA 189,6
16. PROJ. ZAPLECZE 21,5
17. PROJ. CZYTELNIA / POCZEKALNIA 17,1
18. PROJ. POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE 2,1
19. PROJ. MAGAZYN 39,6
RAZEM PARTER [m2] 712,4
PODDASZE
1, ISTN. SALA EKSPOZYCJI 282,3
2. ISTN. MAGAZYNEK 6,9
3. PROJ. SALA EKSPOZYJCJI 75,3
4. PROJ. POMIESZCZENIE GCK 34,3
5. PROJ. MAGAZYNEK 6,5
6. PROJ. PODDASZE NIEUŻYTKOWE, NIEOGRZEWANE 105,8
7. PROJ. KLATKA SCHODOWA 10,4
RAZEM PIĘTRO [m2] 521,5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Dokumentacja techniczna – Załącznik nr 10 do SWZ, dla zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4899000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5549684,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4899000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTERECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389285900

7.3.3) Ulica: Nockowa 25

7.3.4) Miejscowość: Iwierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-124

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4899000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.