Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00447897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.gutowska@soleckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81b9c247-83b1-4f09-9a17-8c801ebb59e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIPP.BZPiFZ.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polega między innymi na wykonywaniu
następujących obowiązków:
1) nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesu projektowego i procesu uzyskania pozwolenia na budowę, weryfikacji i
sprawdzenia Dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych, zastosowanych materiałów i
rozwiązań technicznych, prowadzenia odbiorów prac projektowych,
2) zarządzania i nadzoru nad realizacją Zadania inwestycyjnego w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót
budowlanych wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji, terminu realizacji oraz zgodności z
dokumentacją projektową i decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót,
3) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 późn. zm.),
4) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z
realizacją umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
5) informowania na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach wynikających w trakcie realizacji robót mogących
mieć wpływ na terminową realizację Zadania inwestycyjnego,
6) współpracy z Nadzorem Autorskim,
7) organizowania narad koordynacyjnych z Wykonawcami, Zamawiającym oraz Nadzorem Autorskim,
8) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych budowanego obiektu,
9) czynnego udziału w czynnościach odbiorowych,
10) przygotowania, we współpracy z Wykonawcą robót budowlanych, dokumentów do odbioru końcowego zadania
inwestycyjnego, w tym dokumentacji powykonawczej z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego,
11) uczestniczenia, na wezwanie Zamawiającego, w czynnościach związanych z ujawnieniem wad stwierdzonych w okresie
gwarancji jakości i rękojmi oraz kontroli ich usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych. Okres gwarancji jakości i
rękojmi zadania ustalony jest na 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107563,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107563,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431355031
7.3.3) Ulica: ul. Średnia 12
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI CZŁUCHÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI CZŁUCHÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107563,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.