Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437544/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla 30 uczestników placówki wsparcia dziennego w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul. Widok 10a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bipcus.starachowice.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla 30 uczestników placówki wsparcia dziennego w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul. Widok 10a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6aff9ed-6408-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019052/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa przygotowania i podania posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kierunek Przyszłość - Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437544/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyżywienie dla uczestników zajęć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 16.00, w okresie od dnia zawarcia umowy ( planowany termin zawarcia umowy od stycznia 2023 r.) – do 30.04.2024 r. Maksymalna przewidywana ilość posiłków według kalkulacji 30 posiłków dziennie w dni robocze w tym 4860 posiłków w postaci zupy wraz
z podwieczorkiem, Wyżywienie dla uczestników zajęć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 16.00, w okresie od dnia zawarcia umowy ( planowany termin zawarcia umowy od stycznia 2023 r.). – do 30.04.2024 r. Maksymalna przewidywana ilość posiłków według kalkulacji 30 posiłków dziennie w dni robocze w tym 4860 posiłków w postaci drugich dań wraz z podwieczorkiem , Suchy prowiant dla uczestników zajęć w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10.00 do 10:30, w okresie ferii i wakacji tj. styczeń 2023, oraz lipiec–sierpień 2023, styczeń – luty 2024r. Maksymalna przewidywana ilość posiłków to 360 posiłków – według kalkulacji 30 posiłków dziennie razy 12 dni robocze, Poczęstunek dla uczestników warsztatów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 16.00 w okresie ferii i wakacji tj. styczeń 2023, lipiec – sierpień 2023, styczeń – luty 2024r. Maksymalna przewidywana ilość posiłków obejmuje przygotowanie
i dostawę 96 sztuk pizzy i 96 litrów napojów, w tym około 8 sztuk pizzy dziennie i 8 litra napojów dziennie przez 12 dni roboczych.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowaną liczbę posiłków. Z tytułu zmniejszenia ilości posiłków Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia, a wynagrodzenie wynikać będzie z faktycznie zamówionych i dostarczonych do Zamawiającego posiłków i ich ceny jednostkowej zawartej w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna AGAWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642131020
7.3.3) Ulica: Piastowska
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przygotowywanie, dostarczanie posiłków szpitalnych pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego i Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Wykonanie usług cateringowych dla jednostek UZ
- Usługa cateringowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.