Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" SPÓŁKA AKCYJNA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005411883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 42A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 563 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ares.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ares.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8c4fed-7d55-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działaności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-002.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8c4fed-7d55-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181551,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów z akcesoriami celem przekazania do szkół znajdujących się na Ukrainie. Ilość: 54 komplety.
Laptop: Fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieprefabrykowany, niepodrabiany, nieingerowany, rok produkcji nie wcześniej niż 2022, Ekran: Przekątna ekranu: co najmniej 15.6”, powłoka: matowa, Rozdzielczość (px):co najmniej 1920x1080 (Full HD), Jasność matrycy min. 250 cd/m². Wbudowana kamera Full HD i mikrofon. Procesor: Wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86-64, obsługujący 64 bitowe instrukcje, umożliwiający uzyskanie w teście wydajnościowym minimum 9.915 pkt. w dowolnym dniu w okresie od dnia 09.10.2023 r. do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu (kolumna Passmark CPU Mark) w benchmarku CPU dostępnym, na stronie: https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, TDP (znamionowa moc termiczna): nie więcej niż 28W. Procesor dedykowany dla urządzeń mobilnych, Pamięć RAM: Minimum 16 GB typ DDR4, Pamięć masowa: Minimum 512 GB, Karta graficzna: Minimum 4GB RAM, umożliwiająca uzyskanie w teście wydajnościowym minimum 2686 pkt. W dowolnym dniu w okresie od dnia 09.10.2023 do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu w benchmarku GPU dostępnym na stronie:
https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Umożliwiająca pracę dwumonitorową,
Rodzaje wejść/wyjść: USB 2.0 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 1 - 1 szt., USB Typu-C - 1 szt., HDMI 1.4 - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) – 1 szt, System operacyjny: Zainstalowana 64-bitowa wersja systemu operacyjnego Microsoft Windows 10/11 lub równoważnego Bezterminowa licencja na system Microsoft Windows 10/11 Professional lub równoważny. Nie dopuszcza się licencji pochodzących z rynku wtórnego. Instrukcja w języku angielskim.
Mysz komputerowa: Fabrycznie nowa, nieingerowana, komunikacja z komputerem – bezprzewodowa - USB, laserowa, min. 5 przycisków, w tym 1 scroll, rozdzielczość min. 1000dpi, ergonomiczny design, profil myszy: praworęczny, zasilanie bateryjne - baterie w zestawie ub zasilanie akumulatorowe.
Torba na laptopa: Torba przeznaczona na laptopy o maksymalnej wielkości matrycy 15,6", wykonana z wysokiej jakości mocnego i trwałego materiału: nylonu lub poliestru.
Komora zamykana na suwak, wnętrze wzmocnione i wyłożone amortyzującym materiałem, który absorbuje wstrząsy, pasek bezpieczeństwa, przegródka oddzielająca komputer od kabla, duża kieszeń na myszkę lub inne akcesoria. Torba wyposażona w rączkę i regulowany pas na ramię.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia wyżej wskazane postępowanie ponieważ zostało ogłoszone, pomimo, iż poprzednie postępowanie (Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444023/01; Identyfikator postępowania: ocds-148610-b37a3c31-69ba-11ee-9aa3-96d3b4440790), które dotyczyło tego samego przedmiotu zamówienia, zostało unieważnione w sposób wadliwy. Zamawiający unieważniając poprzednie postępowanie nie wskazał uzasadnienia faktycznego powodu unieważnienia postępowania. Doszło do czynności UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA z naruszeniem przepisu ustawy PZP – art. 260 ust. 1.W świetle art. 17 ust. 2 ustawy PZP niedopuszczalne jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli działanie zamawiającego stanowi dokonanie czynności z naruszeniem przepisu ustawy PZP, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania.
Biorąc powyższe pod uwagę, jak również stanowisko prezentowane w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dnia 21 listopada 2013 r., KIO 2591/13; KIO 2593/13 oraz z dnia 29 lipca 2013 r., KIO 1718/13), Zamawiający może samodzielnie unieważnić każdą czynność w postępowaniu, dokonaną z naruszeniem przepisu ustawy PZP. Mechanizm kontrolowania procedury przez Zamawiającego i w konsekwencji naprawianie popełnionych błędów należy nawet rozpatrywać w kategorii obowiązków, a nie uprawnień Zamawiającego.
Dlatego też, Zamawiający zgodnie z treścią art. 255 pkt. 6 ustawy PZP, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” – unieważnia ww. postępowanie.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.