eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzModernizacja Oddz Psych Dzieci i Młodz w Regional Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Grudz, w celu podnie bezpiecz pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zak psychdzieci i młodz



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oddz Psych Dzieci i Młodz w Regional Szpit Specjal
im. dr. Wł. Bieg w Grudz,
w celu podnie bezpiecz pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług
w zak psychdzieci i młodz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oddz Psych Dzieci i Młodz w Regional Szpit Specjal
im. dr. Wł. Bieg w Grudz,
w celu podnie bezpiecz pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług
w zak psychdzieci i młodz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ce70fa-32cf-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. Dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z/52/PN/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1
Modernizacja systemu sygnalizacji przeciwpożarowej wraz z adaptacją systemu kontroli dostępu

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu, w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świadczonych usług w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym pt. „Modernizacja Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu, w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świadczonych usług w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży” stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
tj. projektowanymi postanowieniami umowy.
2. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 finansowane będzie ze środków własnych Zamawiającego (część 1).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano-instalacyjne określone w Programie Funkcjonalno- Użytkowym ujęte jako „I Zadanie”, w tym w szczególności prace wskazane w ust. 4 poniżej.
4. W ramach części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności:
1) w części 1 finansowanej ze środków własnych Zamawiającego:
a) przenieść przyciski sygnalizacji pożarowej w miejsca dostępne wyłącznie dla personelu Oddziału,
b) wymienić czytniki kontroli dostępu zlokalizowane przy poszczególnych drzwiach (w miejscach aktualnie zamontowanych) na wykonane w rozwiązaniu „slim” tak, aby niemożliwe było ich wyrwanie lub uszkodzenie przez pacjenta (np. na takie jak pokazane na zdjęciu stanowiącym Załącznik nr 4 do Załącznika nr 4 do SWZ). Zamontowane czytniki kontroli dostępu muszą być sterowane centralnie.
c) wymienić osprzęt elektryczny oraz oprawy oświetleniowe na lampy typu LED
w pomieszczeniach nr: 21, 22, 23, 80, 25, 24, 27, 28, 32, 34, 35, co daje łącznie 38 szt. lamp LED;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2
Wymiana przyborów sanitarnych
w łazienkach pacjentów na wandaloodporne wraz z robotami towarzyszącymi

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu, w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świadczonych usług w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym pt. „Modernizacja Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu, w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świadczonych usług w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży” stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
tj. projektowanymi postanowieniami umowy.
2. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 finansowane będzie ze środków przyznanych
Zamawiającemu w ramach udzielonej Zamawiającemu przez Skarb Państwa - Ministra Zdrowia dotacji celowej z budżetu państwa z części 46 – Zdrowie, rozdziału 85195 – Pozostała działalność, paragrafu 6220 – dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych, w ramach programu wieloletniego pn. „Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022 – 2024” (część 2) – dalej jako „Umowa Dotacyjna”
3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano-instalacyjne określone w Programie Funkcjonalno- Użytkowym ujęte jako „I Zadanie”, w tym w szczególności prace wskazane w ust. 4 poniżej .
4. W ramach części nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności:
w części 2 finansowanej ze środków przyznanych Zamawiającemu w ramach udzielonej przez Skarb Państwa - Ministra Zdrowia dotacji celowej:
a) zdemontować istniejące przybory sanitarne w łazienkach pacjentów,
b) wykonać instalacje wod.-kan. pod montaż nowych przyborów sanitarnych w miejsce dotychczasowych,
c) dostarczyć i zamontować nowe przybory sanitarne wandaloodporne (zestawy prysznicowe, umywalki, miski ustępowe, baterie, pojemniki do papieru toaletowego, pojemniki na mydło). Instalacja ciepłej wody musi być wyposażona w mieszacze zlokalizowane nad sufitem podwieszonym,
d) usunąć glazurę ścienną w łazienkach, wyrównać ściany zaprawą cementowo-wapienną i pokryć farbą wodoodporną (np. żywiczną),
e) uzupełnić glazurę posadzkową w miejscach uszkodzonych przy wymianie przyborów sanitarnych z zachowaniem estetyki jej ułożenia i kolorystyki;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3
Roboty malarskie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu, w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świadczonych usług w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym pt. „Modernizacja Oddziału Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu, w celu podniesienia bezpieczeństwa pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świadczonych usług w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży” stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
tj. projektowanymi postanowieniami umowy.
2. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 finansowane będzie ze środków przyznanych
Zamawiającemu w ramach udzielonej Zamawiającemu przez Skarb Państwa - Ministra Zdrowia dotacji celowej z budżetu państwa z części 46 – Zdrowie, rozdziału 85195 – Pozostała działalność, paragrafu 6220 – dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych, w ramach programu wieloletniego pn. „Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022 – 2024” (część 3) – dalej jako „Umowa Dotacyjna” .
3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano-instalacyjne określone w Programie Funkcjonalno- Użytkowym ujęte jako „I Zadanie”, w tym w szczególności prace wskazane w ust. 4 poniżej.
4. W ramach części nr 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności:
w części 3 finansowanej ze środków przyznanych Zamawiającemu w ramach udzielonej przez Skarb Państwa - Ministra Zdrowia dotacji celowej:
a) wymienić drzwi wejściowe do kabin na wykonane w rozwiązaniu wandaloodpornym,
b) uzupełnić ubytki w tynkach ściennych i naprawić gładź w miejscach uszkodzeń – dotyczy ciągów komunikacyjnych,
c) przemalować ściany ciągów komunikacyjnych farbą latexową wysokiej jakości (zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne) w kolorach wybranych przez Zamawiającego,
d) naprawić lub wymienić uszkodzony sufit podwieszany (w szczególności kasetony).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183744,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Livoro Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762468533

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 78

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Livoro Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762468533

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 78

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Livoro Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762468533

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 78

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.