Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418700/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128
1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 676 81 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://papowobiskupie.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb77c0c2-5a84-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031448/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.11.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup niżej wymienionego sprzętu rehabilitacyjnego :
1. Aparat do terapii polem magnetycznym- 1 szt.
2. Lampa do naświetlań typu sollux- 1 szt
3. Aparat do ultradźwięków- 1 szt.
4. Aparat do diatermii krótkofalowej typu terapus- 1 szt.
5. Aparat do laseroterapii ze skanerem -2szt.
6. Aparat do krioterapii na azot + dodatkowa butla- 1 szt.
7. Aparat do elektroterapii – 2 kanałowy - 3 szt.
8. System do podwieszeń pacjenta- 1 szt.
9. Stół rehabilitacyjny -2 szt.
10. Leżanka drewniana -14 szt.
11. Drabinka rehabilitacyjno- gimnastyczna -3 szt.
12. Materac gimnastyczny - 3 szt.
13. Stół rehabilitacyjny do terapii manualnej-1 szt.
14. Aparat do masażu uciskowego – 1 szt.
15. Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych – 1 szt.
16. Wanna do masażu wirowego kończyn górnych – 1 szt.
17. Mieszalnik fango – 1szt.
18. Szafa termiczna do fango – 1 szt.
19. Aparat do suchego masażu wodnego- 1 szt.
20. Ekopompa – zamknięty obieg wody- 1 szt.
21. Aparat do terapii fala uderzeniową – 1 szt.
22. Rotor kończyn górnych i dolnych – 1 szt.
Szczegółowy opis parametrów i cech technicznych sprzętu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ- Specyfikacja sprzętu.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SWZ
Zamawiający wymaga dostarczenia do każdej pozycji sprzętu certyfikatów i deklaracji zgodności ,dopuszczających sprzęt do użytkowania na terenie RP
i UE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33151000-3 - Urządzenia i wyroby do radioterapii
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMED sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452252874
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 165c/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-263
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.