Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356100/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00418096/01 - Wynik z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przekazanych Osiedlom Morasko- Radojewo i Kwiatowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów przekazanych Osiedlom Morasko- Radojewo i Kwiatowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-104323e2-3288-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Zagospodarowanie terenu w formule zaprojektuj i wybuduj (os. Morasko-Radojewo ) i wybuduj (os. Kwiatowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356100/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.84.2022.SA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowaniaterenu przy ul. Radojewo 20 (róg z ul. Halszki) w Poznaniu polegającego w szczególności na:
a) wykonaniu koncepcji zagospodarowania terenu,
b) wykonaniu dokumentacji technicznej zagospodarowania terenu składającej się z projektu
technicznego, opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót / uzyskania
pozwolenia na budowę w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania,
c) wykonaniu pomiarów geodezyjnych,
d) przygotowaniu materiałów niezbędnych do zgłoszenia przez Zamawiającego zamiaru wykonania
robót,
e) zagospodarowaniu terenu zgodnie z wykonanym projektem poprzez:
- dostawę i montaż w szczególności: piaskownicy, huśtawki (wahadłowa, sprężynowa, wagowa),
urządzenia wielofunkcyjnego zawierającego zjeżdżalnię, ścianki wspinaczkowej, drabinki lub
linarium,
- wykonanie nawierzchni bezpiecznych,
- wykonanie ciągów komunikacyjnych i stref odpoczynku,
- uporządkowanie zieleni,
- wykonanie nasadzeń i założeniu trawników w taki sposób, by zachować jak najwięcej roślinności
zastanej na terenie objętym pracami,
f) wykonaniu ogrodzenia placu zabaw,
g) wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno- użytkowym
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3) Wymagane jest zapewnienie minimum 60- miesięcznego okresu gwarancji na przeprowadzone
roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy na Część I, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 264780,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru przy ul. Sasankowejw Poznaniu polegające w szczególności na:
- uporządkowaniu terenu poprzez usunięcie krzewów, przycięcie wysokich krzewów, wykoszenie
chwastów i jednorocznych samosiewów zgodnie z inwentaryzacją zieleni (z założeniem, by
zachować jak najwięcej roślinności zastanej na terenie objętym pracami),
- oczyszczeniu terenu z wywiezieniem urobku,
- dostawie i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej,
- montażu zestawu tablic informacyjnych i edukacyjnych
- montażu ławki solarnej z ładowarką do urządzeń mobilnych,
- montażu lamp solarnych,
- montażu ławki z przewijakiem,
- wykonaniu placu z edukacyjnymi grami podwórkowymi,
- wykonaniu ciągów pieszych,
- montażu stojaków rowerowych, ławek i koszy na odpady,
- wykonaniu nasadzeń zieleni,
- uporządkowaniu terenu,
- wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie zagospodarowania terenu
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
(STWiOR) stanowiącej załącznik nr 2 do umowy oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr
3 do umowy.
UWAGA: Udostępniony w niniejszym postępowaniu Przedmiar robót ma jedynie charakter
informacyjny/poglądowy.
3) Wymagane jest zapewnienie minimum 60- miesięcznego okresu gwarancji
na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu
zamówienia.
4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy na Część II, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 171458,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140258313
7.3.3) Ulica: Kańkowo 72c
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 171 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Siemyśl
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.