Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Sypniewo w ramach 8 edycji Rządowego Funduszu Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sypniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 27
1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-216
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boguslawa.zebrowska@sypniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.sypniewo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Sypniewo w ramach 8 edycji Rządowego Funduszu Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db40dec-37a6-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006118/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Sypniewo w ramach 8 edycji Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A. Modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Sypniewie4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 491340,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B. Modernizacja świetlicy wiejskiej w msc. Zamość i w msc. Glinki Rafały4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 622884,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C. Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Gąsewie Poduchownym i Zespołu Placówek Oświatowych w Sypniewie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 880326,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND-BUD Andrzej Kulasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181047901
7.3.3) Ulica: ul. Błękitna 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856934,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE „Arbud" Kaszuba Arkadiusz ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681033054
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Kaszuba Usługi Remontowo Budowlane "ARBUD"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Kaszuba Usługi Remontowo Budowlane "ARBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1121611,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1406739,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1121611,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND-BUD Andrzej Kulasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181047901
7.3.3) Ulica: Ul.Błękitna 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1121611,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii leśnictwa Babsk
- ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Osiek Jasielski"
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM USŁUGOWYM W PARTERZE, GARAŻEM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ MOŃKI, ul. KOŚCIELNA
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ dz. nr geod. 1256, obręb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, PSARY droga dojazdowa do gruntów rolnych,,
- Utworzenie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem: Raciechowice 197, 32-415 Raciechowice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.