Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447795/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2024/BZP 00328780/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00328805/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie
2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-412
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniowa.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisniowa-malopolska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie2023/2024.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a59124-6cca-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052313/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDZ.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 890668,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi wchodzące w skład zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2023/2024.”2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części zgodnie z formularzem cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, chodników (o ile dotyczy), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach (o ile dotyczy).
4. W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową.
5. Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w SWZ oraz jej załącznikach m.in. formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SWZ).
Część pierwsza zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Węglówka i Kobielnik (11,000 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 213640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi wchodzące w skład zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2023/2024.”2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części zgodnie z formularzem cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, chodników (o ile dotyczy), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach (o ile dotyczy).
4. W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową.
5. Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w SWZ oraz jej załącznikach m.in. formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SWZ).
Część druga zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Lipnik (5,1 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 101738,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi wchodzące w skład zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2023/2024.”2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części zgodnie z formularzem cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, chodników (o ile dotyczy), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach (o ile dotyczy).
4. W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową.
5. Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w SWZ oraz jej załącznikach m.in. formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SWZ).
Część trzecia zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Lipnik (5, 095 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 101738,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi wchodzące w skład zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2023/2024.”2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części zgodnie z formularzem cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, chodników (o ile dotyczy), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach (o ile dotyczy).
4. W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową.
5. Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w SWZ oraz jej załącznikach m.in. formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SWZ).
Część czwarta zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Poznachowice Dolne i Glichów (5, 700 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 98693,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi wchodzące w skład zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie GminyWiśniowa w sezonie 2023/2024.”
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części zgodnie z formularzem cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, chodników (o ile dotyczy), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach (o ile dotyczy).
4. W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową.
5. Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w SWZ oraz jej załącznikach m.in. formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SWZ).
Część piąta zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Wiśniowa, Lipnik i Kobielnik (15,882 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 267662,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi wchodzące w skład zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2023/2024.”2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na części zgodnie z formularzem cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, chodników (o ile dotyczy), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach (o ile dotyczy).
4. W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową.
5. Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w SWZ oraz jej załącznikach m.in. formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SWZ).
Część szósta zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Wierzbanowa (3,980 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 107197,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195328 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195328 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Paweł Jasek, Węglówka 168, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812062939
7.3.4) Miejscowość: Węglówka 168
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Paweł Jasek
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Paweł Jasek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195328 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140868 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140868 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140868 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Handzel HANDZ-KOP-EKSPORT-IMPORT, Lipnik 55, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811944198
7.3.4) Miejscowość: Lipnik 55
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140868 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140868 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140868 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140868 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Handzel HANDZ-KOP-EKSPORT-IMPORT, Lipnik 55, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811944198
7.3.4) Miejscowość: Lipnik 55
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140868 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108991,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108991,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108991,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Władysław Murzyn, Poznachowice Dolne 90, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811405998
7.3.4) Miejscowość: Poznachowice Dolne 90
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Władysław Murzyn FIRMA USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
Władysław Murzyn FIRMA USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108991,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331901,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331901,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331901,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Handzel HANDZ-KOP-EKSPORT-IMPORT, Lipnik 55, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811944198
7.3.4) Miejscowość: Lipnik 55
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331901,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Handzel HANDZ-KOP-EKSPORT-IMPORT, Lipnik 55, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811944198
7.3.4) Miejscowość: Lipnik 55
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Handzel "HANDZ-KOP"-EKSPORT-IMPORT w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.