Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00434184/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz magazynów energii w ZSP3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386529572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 7
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp3.knurow.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c59e7c09-3a99-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz magazynów energii w ZSP32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c59e7c09-3a99-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021313/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz magazynów energii w ZSP3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Budowa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz magazynów energii wraz z niezbędną infrastrukturą w dwóch lokalizacjach – Gmina Knurów” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/57/2024/DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz magazynów energii w ZSP3” realizowanego w ramach projektu: „Budowa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz magazynów energii wraz z niezbędną infrastrukturą w dwóch lokalizacjach – Gmina Knurów” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji), polegającego na zaprojektowaniu, dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznej oraz magazynu energii wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Miejskiego Przedszkola nr 1 w Knurowie ul. Stefana Batorego 5, 44-194 Knurów, wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Knurowie z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 7, 44-194 Knurów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej składającej się z 100 sztuk paneli fotowoltaicznych - każdy o mocy zainstalowanej 500 Wp, inwertera Hybrydowego 50kW, magazynu energii (całkowita moc magazynu energii 100kWh), oprogramowania i niezbędnego oprzyrządowania.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. Zadanie 1 - część projektowa
3.2. Zadanie 2 - część montażowa
3.3. Zadanie 3 – część szkoleniowa
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określa Program funkcjonalno-użytkowy oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w Programie funkcjonalno – użytkowym opisano przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w Programie funkcjonalno – użytkowym. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45000000-7 - Roboty budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487203,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WP Energy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386462721
7.3.3) Ulica: Stanisławie 4
7.3.4) Miejscowość: Lubieszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.