eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie OczyPoprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://epzp.wielkieoczy.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a5e0bd2-344c-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067001/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3749369,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa nawierzchni dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni bitumicznej.
Zadanie podzielono na dwie części:
część gwarantowaną (zakres zamówienia, który stanowi podstawę zamówienia), obejmującą:
1. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej Hrycki działka nr ewidencyjny 1176, 1177, 1069 w miejscowości Kobylnica Wołoska km 0 + 000 – km 0 + 195.
2. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Łukawiec działka nr ewidencyjny 644, 1100 w miejsc. Łukawiec km 0 + 000 – km 0 + 230.
3. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 84 obręb geodezyjny Wielkie Oczy km 0 + 005 – km 0 + 100.
4. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej Romanki działka nr ewidencyjny 657 w miejscowości Kobylnica Wołoska km 0 + 013 – km 0 + 226.
5. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej łącznik działka nr ewidencyjny 345/1, 345/2, 200/2 w miejscowości Kobylnica Ruska km 0 + 000 – km 0 + 180.
6. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej ulica Lipowa działka nr ewidencyjny 613, 1210/9 w miejscowości Wielkie Oczy km 0 + 000 – km 0 + 205.
7. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej ulica Mielniki działka nr ewidencyjny 665/3, 701, 688/3, 702/2, 688/5, 683 w miejscowości Wielkie Oczy ulica Mielniki km 0 + 000 – km 0 + 196, sięgacz lewy km 0 + 000 – km 0 + 064, sięgacz prawy km 0 + 000 – km 0 + 025.
8. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej Tarnawskie działka nr ewidencyjny 1265/2, 1284 w miejscowości Łukawiec km 0 + 000 – km 0 + 145.
9. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej naprzeciw stadionu działka nr ewidencyjny 628/2, 627/3, 617/1 w miejscowości Wielkie Oczy km 0 + 005 – km 0 + 335
10. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej w pola działka nr ewidencyjny 644, 412 w miejscowości Łukawiec km 0 + 000 – km 0 + 105
11. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej działka nr ewidencyjny 1265/2, 1681, 1262/2, 1261/2 w miejscowości Łukawiec w km 0 + 000 – km 0 + 252, sięgacz km 0 – 000 – km 0 + 010, sięgacz km 0 – 010 – km 0 + 128.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do OPZ „Dokumentacja projektowa”.

część objętą prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy P.z.p. (zakres zamówienia stanowiący uprawnienie zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać):
Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi gminnej działka nr ewidencyjny 1681, 1402/288, 1696 w miejscowości Łukawiec w km 0 + 252 – km 0 + 614:

Szczegółowy opis oraz sposób skorzystania z prawa opcji został opisany w załączniku nr 6 do SWZ.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do OPZ „Dokumentacja projektowa drogi bitumiczne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

45221244-4 - Roboty budowlane w zakresie kanałów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 2328282,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa nawierzchni dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni z kruszywa kamiennego.
Zadanie podzielono na dwie części:
część gwarantowaną (zakres zamówienia, który stanowi podstawę zamówienia), obejmującą:
1.1. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 133 w miejscowości Wielkie Oczy do lasu zielona km 0 + 490 – km 0 + 890.
1.2. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 133 w miejscowości Wielkie Oczy do lasu zielona km 0 + 890 – km 1 + 485.
2. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 345/1, 405/3, 345/3, 405/5 w miejscowości Kobylnica Ruska Lubaczówka km 0 + 000 – km 0 + 450.
3. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łukawiec przysiółek Wola działka nr ewidencyjny 1184, 1155/8, 1183/5 odcinek nr 1 km 0 + 000 – km 0 + 200 działka nr ewidencyjny 1183/5, 1183/10, 1155/5, 1154/12 odcinek nr 2 km 0 + 000 – km 0 + 104.
4. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 550, 516, 416 w miejscowości Wielkie Oczy CPN km 0 + 000 – km 0 + 405.
5. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 1878/2, 1988 w miejscowości Łukawiec koło cmentarza km 0 + 008 – km 0 + 268.
6. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 74, 286/2 w miejscowości
Majdan Lipowiecki do sosen km 1 + 225 – km 1 + 960.
7. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 252 w miejscowości Żmijowiska
km 0 + 400 – km 0 + 800.
8. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 172 w miejscowości Skolin
km 0 + 005 – km 0 + 235.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do OPZ „Dokumentacja projektowa drogi z kruszywa”.

część objętą prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy P.z.p. (zakres zamówienia stanowiący uprawnienie zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać):
1. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 866, 873 w miejscowości Kobylnica Wołoska przysiólek ulica km 0 + 000 – km 0 + 175.
2. Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy poprzez przebudowę nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewidencyjny 853, 833, 850, 834, 812 w miejscowości Kobylnica Wołoska przysiółek Hrycki km 0 + 000 – km 0 + 624.

Szczegółowy opis oraz sposób skorzystania z prawa opcji został opisany w załączniku nr 6 do SWZ.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do OPZ „Dokumentacja projektowa drogi z kruszywa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

45221244-4 - Roboty budowlane w zakresie kanałów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1421086,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.07.2024 r. do godz. 10:00 na realizację zamówienia pn.: „Przebudowa nawierzchni dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni bitumicznej” nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnił przedmiotową część postępowania na mocy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty…”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1366460,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1735719,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1366460,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2. Andrzej Maziarz Usługi Transportowo-Sprzętowe Warsztat Samochodowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931217171

7.3.3) Ulica: Szkolna 3

7.3.4) Miejscowość: Basznia Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-621

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1297397,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.