eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ
PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 23 we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367772592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięska 8a

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.p023@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole23.edu.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a43ae49-82f8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ
PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a43ae49-82f8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. Asortyment: mięso, wędliny, drób -

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 180490,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. Asortyment: warzywa i owoce nieprzetworzone - CPV

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 196128,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu we Wrocławiu. Asortyment: nabiał

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 129904,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu: Asortyment: artykuły ogólnospożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 138743,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. Asortyment: mrożonki

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 107777,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. Asortyment: ryby - CPV

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 92990,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. Asortyment: pieczywo

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 34630,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. Asortyment: jaja kurze

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 18800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.


Problemy techniczne związane z migracją przerosły obsługę techniczną tego procesu - przez co część ofert Wykonawców pomimo dochowania należytej staranności - wpłynęło z wadami uniemożliwiającymi zapoznanie się z ich treścią.

Nie mając świadomości jakich części zamówienia publicznego oferty te potencjalnie mogły dotyczyć - Zamawiający unieważnił całość postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.