eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRoboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej; CZĘŚĆ NR 2 - Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej; CZĘŚĆ NR 2 – Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536

1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej; CZĘŚĆ NR 2 – Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-620447d8-39eb-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 K-8774 Wola Uhruska- budynek nr 4- remont pomieszczeń

1.1.7 K-8765 Wola Uhruska- budynek nr 3 - remont pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/37/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1817547,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ NR 1 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej;
Zakres prac
Roboty rozbiórkowe
- demontaż instalacji elektrycznej, odgromowej, opraw i osprzętu elektrycznego;
- demontaż armatury sanitarnej i grzewczej;
- demontaż instalacji ciepłej i zimnej wody, c.o.;
- demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wyburzenie ścianek działowych;
- demontaż okien i drzwi wraz z ościeżnicami;
- demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych;
- skucie tynków wewnętrznych i istniejącej glazury;
- wykucie otworów w ścianach pod okna i drzwi;
- skucie podłóg i istniejącej terakoty;
- demontaż pokrycia dachowego budynku;
- demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
- skucie tynków zewnętrznych;
- rozbiórka opaski i chodników przy budynku;
- rozbiórka utwardzeń placu i fundamentów na trasach prowadzonych przyłączy wodnych,
kanalizacyjnych i elektrycznych.
Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne
- zabezpieczenie terenu budowy na czas prowadzenia prac w sposób nieograniczający pracy
jednostki wojskowej;
- prace murowe;
- osadzanie nadproży prefabrykowanych;
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej, krat, podokienników
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych;
- wykonanie tynków;
- przygotowanie powierzchni dachu pod nowe pokrycie dachowe;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu;
- wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej;
- montaż wywiewek wentylacyjnych i kanalizacyjnych na dachu;
- wykonanie obróbek blacharskich;
- montaż rynien i rur spustowych;
- wykonanie opaski i chodników z kostki betonowej;
- montaż ogrodzenia;
- wykonanie przyłącza elektrycznego;
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku;
- wykonanie przyłącza wodnego, kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
- odtworzenie zdemontowanych utwardzeń i dróg;
- porządkowanie terenu w obszarze prowadzonych prac.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 1 - wraz dokumentacją w formie załącznika (załączniki do STWOiR zostaną załączone w oddzielnym pliku ZIP) –– stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót w zakresie części nr 1 - –stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1138211,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie:  CZĘŚĆ NR 2: Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej;
Zakres prac
Roboty rozbiórkowe
- rozebranie posadzek cementowych wraz z warstwami podbudowy;
- demontaż okien, drzwi i bram wraz z ościeżnicami;
- powiększenie dwóch otworów w ścianie zewnętrznej
- wywóz ziemi i gruzu;
- transport złomu.

Roboty ogólnobudowlane
- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych;
- montaż krat okiennych otwieranych i stałych;
- montaż drzwi wewnętrznych;
- osadzanie nadproży prefabrykowanych;
- montaż bram zewnętrznych.
- ułożenie izolacji termicznej sufitu podwieszanego z wełny mineralnej;
- ułożenie izolacji paroszczelnej pod ocieplenie sufitu;
- wykonanie okładziny sufitu
- wykonanie gruntowania i gładzi
- dwukrotne malowanie ścian.
- tynkowanie prefabrykowanych nadproży;
- obrobienie otworów okiennych, bramowych i drzwiowych;
- wykonanie podłogi ;
- wykonanie izolacji z folii polietylenowej podposadzkowa gr. 0,5 mm;
- wykonanie posadzki betonowej gr. 15 cm;
- zbrojenie posadzki siatką stalową;
- dwukrotne malowanie posadzki farbami antypoślizgowymi do betonu;
Instalacja wentylacyjna
- wykonanie i montaż podstaw dachowych pod wentylatory;
- montaż wentylatorów dachowych;
- wykonanie kanałów wentylacyjnych;
- montaż anemostatów wyciągowych;

Przyłącza i instalacje elektryczne
- wykonanie przyłączy elektrycznych do rozdzielnic zewnętrznych;
- dostawa i montaż rozdzielnic zewnętrznych wraz z wyposażeniem;
- dostawa i montaż rozdzielnic wewnętrznych wraz z wyposażeniem;
- dostawa i montaż rozdzielnic warsztatowych;
- wykonanie instalacji wewnętrznych oświetleniowych wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji zewnętrznych oświetleniowych wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji wewnętrznych ewakuacyjnych i awaryjnych wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji wewnętrznych zasilających wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej;
- pomiary elektryczne nowych instalacji.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 2 - wraz dokumentacją w formie załącznika (załączniki do STWOiR zostaną załączone w oddzielnym pliku ZIP) –– stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót w zakresie części nr 2 - –stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 679336,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549012,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549012,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549012,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "STYL-BUD" Małgorzata Świeca-Ignatiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5651458665

7.3.3) Ulica: ul. Nadbużańska 79F Orchówek

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549012,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835569,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "STYL-BUD" Małgorzata Świeca-Ignatiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5651458665

7.3.3) Ulica: ul. Nadbużańska 79F, Orchówek

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.