Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej; CZĘŚĆ NR 2 – Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej; CZĘŚĆ NR 2 – Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-620447d8-39eb-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 K-8774 Wola Uhruska- budynek nr 4- remont pomieszczeń
1.1.7 K-8765 Wola Uhruska- budynek nr 3 - remont pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/37/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1817547,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej.Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ NR 1 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej;
Zakres prac
Roboty rozbiórkowe
- demontaż instalacji elektrycznej, odgromowej, opraw i osprzętu elektrycznego;
- demontaż armatury sanitarnej i grzewczej;
- demontaż instalacji ciepłej i zimnej wody, c.o.;
- demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wyburzenie ścianek działowych;
- demontaż okien i drzwi wraz z ościeżnicami;
- demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych;
- skucie tynków wewnętrznych i istniejącej glazury;
- wykucie otworów w ścianach pod okna i drzwi;
- skucie podłóg i istniejącej terakoty;
- demontaż pokrycia dachowego budynku;
- demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
- skucie tynków zewnętrznych;
- rozbiórka opaski i chodników przy budynku;
- rozbiórka utwardzeń placu i fundamentów na trasach prowadzonych przyłączy wodnych,
kanalizacyjnych i elektrycznych.
Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne
- zabezpieczenie terenu budowy na czas prowadzenia prac w sposób nieograniczający pracy
jednostki wojskowej;
- prace murowe;
- osadzanie nadproży prefabrykowanych;
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej, krat, podokienników
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych;
- wykonanie tynków;
- przygotowanie powierzchni dachu pod nowe pokrycie dachowe;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu;
- wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej;
- montaż wywiewek wentylacyjnych i kanalizacyjnych na dachu;
- wykonanie obróbek blacharskich;
- montaż rynien i rur spustowych;
- wykonanie opaski i chodników z kostki betonowej;
- montaż ogrodzenia;
- wykonanie przyłącza elektrycznego;
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku;
- wykonanie przyłącza wodnego, kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
- odtworzenie zdemontowanych utwardzeń i dróg;
- porządkowanie terenu w obszarze prowadzonych prac.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 1 - wraz dokumentacją w formie załącznika (załączniki do STWOiR zostaną załączone w oddzielnym pliku ZIP) –– stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót w zakresie części nr 1 - –stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1138211,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 2: Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej;Zakres prac
Roboty rozbiórkowe
- rozebranie posadzek cementowych wraz z warstwami podbudowy;
- demontaż okien, drzwi i bram wraz z ościeżnicami;
- powiększenie dwóch otworów w ścianie zewnętrznej
- wywóz ziemi i gruzu;
- transport złomu.
Roboty ogólnobudowlane
- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych;
- montaż krat okiennych otwieranych i stałych;
- montaż drzwi wewnętrznych;
- osadzanie nadproży prefabrykowanych;
- montaż bram zewnętrznych.
- ułożenie izolacji termicznej sufitu podwieszanego z wełny mineralnej;
- ułożenie izolacji paroszczelnej pod ocieplenie sufitu;
- wykonanie okładziny sufitu
- wykonanie gruntowania i gładzi
- dwukrotne malowanie ścian.
- tynkowanie prefabrykowanych nadproży;
- obrobienie otworów okiennych, bramowych i drzwiowych;
- wykonanie podłogi ;
- wykonanie izolacji z folii polietylenowej podposadzkowa gr. 0,5 mm;
- wykonanie posadzki betonowej gr. 15 cm;
- zbrojenie posadzki siatką stalową;
- dwukrotne malowanie posadzki farbami antypoślizgowymi do betonu;
Instalacja wentylacyjna
- wykonanie i montaż podstaw dachowych pod wentylatory;
- montaż wentylatorów dachowych;
- wykonanie kanałów wentylacyjnych;
- montaż anemostatów wyciągowych;
Przyłącza i instalacje elektryczne
- wykonanie przyłączy elektrycznych do rozdzielnic zewnętrznych;
- dostawa i montaż rozdzielnic zewnętrznych wraz z wyposażeniem;
- dostawa i montaż rozdzielnic wewnętrznych wraz z wyposażeniem;
- dostawa i montaż rozdzielnic warsztatowych;
- wykonanie instalacji wewnętrznych oświetleniowych wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji zewnętrznych oświetleniowych wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji wewnętrznych ewakuacyjnych i awaryjnych wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji wewnętrznych zasilających wraz z osprzętem;
- wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej;
- pomiary elektryczne nowych instalacji.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 2 - wraz dokumentacją w formie załącznika (załączniki do STWOiR zostaną załączone w oddzielnym pliku ZIP) –– stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót w zakresie części nr 2 - –stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 679336,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549012,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549012,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549012,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "STYL-BUD" Małgorzata Świeca-Ignatiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5651458665
7.3.3) Ulica: ul. Nadbużańska 79F Orchówek
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549012,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835569,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "STYL-BUD" Małgorzata Świeca-Ignatiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5651458665
7.3.3) Ulica: ul. Nadbużańska 79F, Orchówek
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.