Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POWIECIE WARSZAWSKIM ZACHODNIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016181800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LESZNOWSKA 20A
1.5.2.) Miejscowość: Błonie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppspblonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-warszawski-zachodni
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
straż pożarna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-155a42c0-7491-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00458006/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platforma.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod
adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://kwpsp.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4
GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy
nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania),
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge,
Firefox, Opera,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
6) Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB, a w przypadku dokumentów
podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
b) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
c) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant
Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim, ul. Lesznowska 20A tel. 22 725 51 11 mail:
warszawazachod@mazoweze.straz.pl
2. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim został wyznaczony Inspektor
Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie
Warszawskim Zachodnim” nr sprawy PT.2370.2.2022 prowadzonym w trybie podstawowym, w tym przygotowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wybrania Pana/Pani oferty jako najkorzystniejszej;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o wskazania przepisów prawa, w szczególności prawa zamówień publicznych zwanego dalej „ustawą Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
usunięcia, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których administrator posiada uprawnienie do przetwarzania danych na
podstawie przepisów prawa;
7. jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03
01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl);
8. podanie przez osoby biorące udział w posępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych jest wymogiem
ustawowym wynikającym z zapisów ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tej ustawy;
9. przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż
w związku z postępowaniem. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w innym celu, przed takim dalszym
przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych dla Komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim w
formie tankowania do zbiorników samochodów służbowych oraz kanistrów będących w użytkowaniu Zamawiającego przez
okres 24 miesięcy od dnia 1 lutego 2023 do 31 stycznia 2025 r.
Olej napędowy - 50 000 litrów
Benzyna Bezołowiowa - 4 000 litrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował w trakcie trwania umowy conajmniej 1 stacją paliw znajdującą się w granicach administracyjnych miasta: Błonia, działającą w systemie całodobowym
przez 7 dni w tygodniu, która zagwarantuje tankowanie pożarniczych samochodów ciężarowych i osobowych oraz co
najmniej czterema stacjami paliw w każdym województwie działającymi w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, i
powyżej 1000 stacji na terenie Rzeczpospolitej Polskiej które zagwarantują tankowanie pożarniczych samochodów
ciężarowych
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu możliwość tankowania poza kolejnością w przypadku
udziału pojazdu lub sprzętu w działaniach ratowniczo – gaśniczych.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wydał dla Zamawiającego bezpłatne elektroniczne karty paliwowe dla
samochodów służbowych Zamawiającego, umożliwiające bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji będących w dyspozycji
Wykonawcy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w ilości 10 szt. Karty powinny posiadać zabezpieczenie numerem PIN oraz
możliwość natychmiastowej blokady w przypadku ich utraty, po zgłoszeniu przez Zamawiającego (telefonicznie, e-mailem).
4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały, bezpłatny dostęp do spersonalizowanego portalu internetowego
umożliwiającego zarządzanie flotą, wgląd do zestawień, faktur itp.
5. Każde tankowanie powinno być udokumentowane przez Wykonawcę wydaniem osobie tankującej „potwierdzenia
zakupu”, zawierającego datę, rodzaj, ilość i wartość sprzedaży paliwa oraz nr rejestracyjny pojazdu.
6. Wykonawca wystawi fakturę na Zamawiającego na koniec miesiąca rozliczeniowego, do której zobowiązany jest dołączyć
szczegółowa ewidencję dokonanych transakcji zawierającą datę zakupu, rodzaj, ilość i cenę sprzedaży paliwa
(obowiązującą na danej stacji w chwili dokonania bezgotówkowej transakcji) oraz numer rejestracyjny pojazdu i miejsce
zakupu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W
celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza
aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące Załącznik nr 4 i 5 do
SWZ.
2. Pozostałe niżej wymienione oświadczenia i dokumenty są składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 124 pkt 1 ustawy
Pzp do złożenia następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem;
2) aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obowiązująca przez cały
okres trwania umowy.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w ust. 2 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej
tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wydania dokumentów zgodnie z
zapisami ust. 3 pkt 2.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia, o których mowa w części XI ust. 1
SWZ.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu do złożenia dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału
w postępowaniu w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.
3. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu składane
są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2020 r. poz. 2415).
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.Ponadto w uzupełnieniu do punktu "Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej":
1. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono
inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany
jest załączyć tłumaczenie na język polski.
12. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio
przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie wspólnie.2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
4. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców powyższe wykazuje.
5. Każdy podmiot składa odrębny formularz podpisany kwalifikowanym bądź zaufanym lub osobistym podpisem
elektronicznym.
6. Załącznik nr 4 i 5 należy złożyć w postaci osobnego pliku.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa paliwa.
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.