Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406407/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 2
1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
epzp.wielkieoczy.info.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da0d6d2-1cde-421b-a66c-7935a06df350
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067001/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 "Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1008875,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Kategoria obiektu: XXIV - SIECI
Jednostka ewidencyjna: 180908_2 Wielkie Oczy
Nazwa i nr obrębu ewid.: Obręb: 0008 Wielkie Oczy
Numer ewid. działki: Wielkie Oczy, działki nr ewid. 810, 811, 807, 805, 803, 792, 802, 800, 798, 797, 794, 613, 213, 214, 801, 215, 216, 219, 212, 221, 223, 224, 205, 204, 673, 674, 675, 676, 732/3, 776/10, 203, 795/1
Roboty obejmują:
wytyczenie geodezyjne trasy przyłącza,
roboty ziemne prowadzone mechanicznie, urobek na odkład,
wykopy,
montaż rur,
montaż armatury,
montaż przewodów,
montaż studzienek,
inwentaryzacja geodezyjna,
odbiór techniczny,
zasyp kanałów,
wywóz nadmiaru gruntu,
przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik do OPZ „Dokumentacja projektowa - sieć”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.5.) Wartość części: 621869,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla sieci kanalizacyjnej w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.Kategoria obiektu: XXX - obiekty służące do korzystania z zasobów wodnych, jak: budowle zrzutów wód i ścieków, oczyszczalnie ścieków
Jednostka ewidencyjna: 180908_2 Wielkie Oczy
Obręb: 0008 Wielkie Oczy
Numer ewid. działki: działka nr ewid. 776/10, 1212.
Roboty obejmują:
przygotowanie terenu pod budowę,
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków,
roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji,
roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych,
roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnych,
wykonanie ogrodzenia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik do OPZ „Dokumentacja projektowa - oczyszczalnia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 387006,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359600,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359600,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji WOD-KAN. CO. i GAZ Janusz Krasulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931067808
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 141 D
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacji WOD-KAN. CO. i GAZ Janusz Krasulak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacji WOD-KAN. CO. i GAZ Janusz Krasulak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359600,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181732218
7.3.3) Ulica: Wspólna 13B
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELKIE OCZY
więcej: przetargi WIELKIE OCZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.