eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy"Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

epzp.wielkieoczy.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da0d6d2-1cde-421b-a66c-7935a06df350

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067001/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 "Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wielkie Oczy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1008875,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Kategoria obiektu: XXIV - SIECI
Jednostka ewidencyjna: 180908_2 Wielkie Oczy
Nazwa i nr obrębu ewid.: Obręb: 0008 Wielkie Oczy
Numer ewid. działki: Wielkie Oczy, działki nr ewid. 810, 811, 807, 805, 803, 792, 802, 800, 798, 797, 794, 613, 213, 214, 801, 215, 216, 219, 212, 221, 223, 224, 205, 204, 673, 674, 675, 676, 732/3, 776/10, 203, 795/1
Roboty obejmują:
wytyczenie geodezyjne trasy przyłącza,
roboty ziemne prowadzone mechanicznie, urobek na odkład,
wykopy,
montaż rur,
montaż armatury,
montaż przewodów,
montaż studzienek,
inwentaryzacja geodezyjna,
odbiór techniczny,
zasyp kanałów,
wywóz nadmiaru gruntu,
przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik do OPZ „Dokumentacja projektowa - sieć”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.5.5.) Wartość części: 621869,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla sieci kanalizacyjnej w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Kategoria obiektu: XXX - obiekty służące do korzystania z zasobów wodnych, jak: budowle zrzutów wód i ścieków, oczyszczalnie ścieków
Jednostka ewidencyjna: 180908_2 Wielkie Oczy
Obręb: 0008 Wielkie Oczy
Numer ewid. działki: działka nr ewid. 776/10, 1212.
Roboty obejmują:
przygotowanie terenu pod budowę,
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków,
roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji,
roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych,
roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnych,
wykonanie ogrodzenia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik do OPZ „Dokumentacja projektowa - oczyszczalnia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 387006,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359600,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359600,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji WOD-KAN. CO. i GAZ Janusz Krasulak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931067808

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 141 D

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359600,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724224,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181732218

7.3.3) Ulica: Wspólna 13B

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724224,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.