eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozy" Usługi transportowo-sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2024 r." - zamówienie powtórzeniowe nr 1.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Usługi transportowo-sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2024 r.” – zamówienie powtórzeniowe nr 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/8298650

1.5.8.) Numer faksu: 33/8298674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZP@KOZY.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Usługi transportowo-sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2024 r.” – zamówienie powtórzeniowe nr 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb3cf62-d6b8-4c6e-a90b-27b46e90c1d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046735/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Usługi transportowo - sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w roku 2024 - zamówienie powtórzeniowe nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie pn: „Usługi transportowo-sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2024 r.” – zamówienie powtórzeniowe nr 1 zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp (Dz.U. z 2023r., poz. 1605), ponieważ spełnione są łącznie wszystkie poniższe przesłanki:
1) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia;2) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe;3) zamówienie powtórzeniowe polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień;4) zamówienie powtórzeniowe było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 59300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) Świadczenie usług polegających na transporcie kruszywa; materiałów budowlanych; materiałów do zimowego utrzymania chodników; urobku z wykonywanych robót ziemnych, czyszczenia rowów przydrożnych, drewna i gałęzi drzew oraz krzewów usuwanych z pasów drogowych na terenie Gminy Kozy. Zamawiający dopuszcza możliwość transportu materiałów budowlanych z magazynów i hurtowni położonych na terenie gmin ościennych na wskazane miejsce na terenie Gminy Kozy. Usługa winna być świadczona samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 16 t i ładowności nie mniejszej niż 8 t. Pojazdy muszą mieć możliwość trójstronnego rozładunku automatycznego. Załadunek materiałów oraz rozładunek (w przypadku materiałów niemożliwych
do rozładunku automatycznego) zapewnia Zamawiający.
b) Świadczenie usług koparko-ładowarkami wraz z operatorem przy naprawach dróg gminnych, przepustów, kanalizacji deszczowych, czyszczeniu rowów przydrożnych, załadunku i rozładunku materiałów, wstępnym kruszeniu elementów betonowych i żelbetowych (przygotowanie wsadu do kruszarki). Zamawiający wymaga aby oferowana koparko-ładowarka była wyposażona w napęd 4x4, przednią łyżkę rozwieralną o pojemności 0,8-1,5 m3, tylne ramię teleskopowe zwiększające zasięg pracy maszyny, widły do rozładunku palet, łyżki tylne o szerokości roboczej: 30-40 cm, 60-70 cm. Ponadto koparko-ładowarka powinna posiadać dodatkowy osprzęt w postaci łyżki do skarpowania o szer. 1,0-2,0 m, młota pneumatycznego oraz zestawu wierteł o średnicach 50-60 cm, 20-30 cm umożliwiających wykonanie otworu o głębokości do 1,5 m.
c) Najem urządzenia do ubijania gruntu – stopy wibracyjnej z obsługą. Urządzenie będzie wykorzystane do zagęszczania gruntu i kruszyw w wykopach przy naprawach przepustów i kanalizacji deszczowych.
d) Najem spalinowej piły do cięcia asfaltu o średnicy tarczy tnącej nie mniejszej niż 350 mm z obsługą. Urządzenie będzie wykorzystywane do cięcia nawierzchni bitumicznych dróg w związku z naprawami przepustów i kanalizacji deszczowych, wymianą uszkodzonych wpustów ulicznych i włazów.
e) Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej, o masie min. 400 kg. Urządzenie będzie wykorzystywane do zagęszczania wymienianych podbudów i naprawianych nawierzchni dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORION Halina Malarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371433695

7.3.3) Ulica: Kościelna 3

7.3.4) Miejscowość: Kozy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72939,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.