eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówRemont drogi gminnej Pożdżenice - Sobki



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Pożdżenice - Sobki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000

1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99b47b14-bd6d-487f-8ac4-fdb8fb286dff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej Pożdżenice - Sobki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b47b14-bd6d-487f-8ac4-fdb8fb286dff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019374/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont drogi gminnej Pożdżenice - Sobki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2299890,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni na drodze gminnej Pożdżenice - Sobki.

Opis stanu istniejącego
Projektowana droga zlokalizowana jest na terenie gminy Zelów i łączy miejscowości: Sobki i Pożdżenice. Nawierzchnia tej drogi jest o przekroju drogowym, posiada nawierzchnię bitumiczną. Nawierzchnia jest ogólnie zniszczona i spękana. Istniejąca podbudowa wykonana została z kamienia łamanego ze skały mieszanej: bazaltowej, wapiennej i dolomitowej. Wzdłuż drogi zlokalizowane są rowy przydrożne, częściowo zamulone i zarośnięte chwastami. Szerokość pasa jezdni: 4,50 ÷ 6,00m. Pobocza mają zmienną szerokość: 0.50 ÷ 1,00 m. Pobocza ziemne są zdeformowane, z koleinami. Całość wód deszczowych spływa do istniejących rowów przydrożnych oraz na teren działki drogowej. Podłoże gruntowe pod nawierzchnią piaszczyste. Grunty gliniaste zalegają na głębokości poniżej 1,0 m. Istniejącą konstrukcję nawierzchni ulicy w wyniku wykonanych odkrywek pokazano w opinii geotechnicznej.

Projektowane zagospodarowanie
W celu polepszenia wygody i warunków bezpieczeństwa dla ruchu kołowego zaprojektowano wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wyprofilowanie spadków podłużnych i poprzecznych warstwami z betonu asfaltowego.
Prace remontowe przebiegać będą w granicach pasa ulicznego i obejmować będą:
- oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową.
- ułożenie warstwy wyrównawczo-wiążącej w ilości 162,50 kg/m2 / śred. gr. 9,50 cm/ na całej szerokości istniejącej jezdni.
- ścinaniu, plantowaniu oraz utwardzeniu klińcem kamiennym poboczy,
- odmuleniu istniejących rowów przydrożnych
Długość remontowanego odcinka: 1824,37 mb

Zestawienie powierzchni
Powierzchnia nawierzchni jezdni asfaltobetonowej - 8569 m2
Powierzchnia poboczy - 1824 m2

Przekroje konstrukcyjne nawierzchni
A/ Na istniejącej nawierzchni po uprzednim oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 - wykonać warstwę wyrównawczo-wiążącą z asfaltobetonu o uziarnieniu 0/16 mm - symbol AC16W w ilości 162,50 kg/m2 - /śred. gr. 6,50cm/
B/ Na wyrównaniu ułożyć warstwę ścieralną z asfaltobetonu o uziarnieniu 0/11,2 mm – symbol AC11S o gr. 3 cm.
Pomiędzy warstwami asfaltobetonowymi wykonać warstwę sczepną z emulsji asfaltowej w ilości 0,40 kg/m2.

Odwodnienie
Bez zmian. Odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni, ze sprowadzeniem wód do przydrożnych rowów oraz częściowo na teren działki drogowej.

Roboty ziemne
Polegać będą na wykonaniu :
- przy renowacji rowów przydrożnych, plantowaniu dna i skarp rowu,
- wyrównaniu i plantowaniu poboczy.
W obrębie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, oraz zasuw i hydrantów wodociągowych roboty ziemne należy wykonywać RĘCZNIE.

Zabezpieczenie w czasie prowadzenia robót
Przed przystąpieniem do robót drogowych Wykonawca robót powinien przedstawić zatwierdzony i uzgodniony z Zarządcą drogi projekt organizacji ruchu na czas budowy. Projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany na bieżąco. Wykonawca robót drogowych powinien zapewnić niezbędne znaki drogowe, a wykonane oznakowanie powinno być na bieżąco kontrolowane.
Przy użyciu sprzętu do montażu i transportu, należy zwrócić uwagę na napowietrzne sieci telekomunikacyjne i energetyczne. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załączniki do SWZ.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
3. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie w przedmiarze, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
4. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po przekazaniu placu budowy rozpocząć roboty budowlane, z zastrzeżeniem, że prace nie mogą uniemożliwiać dojazdu do posesji i upraw rolnych.
5. Wykonawca zobowiązany jest również, po zakończeniu realizacji zadania, do sporządzenia rozliczenia rzeczowo-finansowego w zakresie ustalonym z Zamawiającym, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności, sporządzenie kosztorysów powykonawczych.
6. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej projektowej, kosztorysach i przedmiarach oraz STWiOR (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
7. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót należy do obowiązków wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż wymienione w SWZ i załącznikach o parametrach nie gorszych niż określone w SWZ i załącznikach.
9. Wszelkie nazwy produktów i producentów, jeżeli występują w SWZ i załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) mają jedynie charakter przykładowy.
10. Zamawiający dopuszcza normy równoważne do wymienionych w dokumentacji i SWZ.
11. Zadanie realizowane przy współudziale środków zewnętrznych, wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 2 tablic informacyjnych o przyznanym dofinansowaniu (w uzgodnieniu z Zamawiającym).
12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać włączenia w drogę powiatową nr 1922 E w miejscowości Pożdżenice.
13. W rejonie skrzyżowania z drogą powiatową w Pożdżenicach Wykonawca wykona przepust drogowy oraz oznakowanie skrzyżowania z wszystkimi drogami.
14. W związku z prowadzeniem robót na działce 176 obręb Pożdżenice Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z uzgodnień i pozwoleń.
15. Warunki płatności: Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia.
16. Zamawiający przewiduje następujące odbiory i płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający planuje płatność w II transzach.

1) I płatność w 2024 r. w wysokości 1.500.000,00 zł brutto w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu odbioru częściowego robót bez zastrzeżeń. Zgłoszenie do odbioru częściowego etapu I winno nastąpić do 30.11.2024 r.

2) II płatność w 2025 r. pozostała kwota w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń. Zgłoszenie zakończenia zadania do odbioru końcowego powinno nastąpić w terminie do 20.05.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1563434,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1563434,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291641617

7.3.3) Ulica: Poręby 26B

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1563434,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.