Og³oszenie z dnia 2024-09-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00558999/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa poduszek dla Szko³y Policji w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policji w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 478516441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa poduszek dla Szko³y Policji w Katowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-65b85711-0aca-41d5-a576-4717c1efc157
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00504956
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00232133/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa poduszek dla Szko³y Policji w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings.
2. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci przesy³anie danych w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej Rozporz±dzeniem w sprawie ¶rodków komunikacji, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Pozosta³e szczegó³owe wymagania techniczne opisane s± w rozdziale IV i XVI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Pouczenie wynikaj±ce z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119). Informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szko³y Policji w Katowicach z siedzib± przy ul. gen. Zygmunta Waltera-Jankego 276, 40-684 Katowice.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Naczelnik Wydzia³u Bezpieczeñstwa Informacji i Kontroli, adres e-mail:
iod.sp@spkatowice.policja.gov.pl, tel. 47 85 16 430.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych jest ustawa Pzp.
5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mo¿e byæ Urz±d Zamówieñ Publicznych, ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane mog± byæ publikowane na stronie internetowej http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/ oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrêbnych przepisów.
6. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej.
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotycz±cych okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych dotycz±cych Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym.
11. W przypadku niepodania danych nie bêdzie mo¿liwy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
14. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 38200 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa poduszek dla Szko³y Policji w Katowicach.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia/parametry produktu:
1) ilo¶æ: 320 szt.;
2) typ: poduszka naturalna puchowa;
3) rozmiar: 70 x 80 cm;
4) waga wype³nienia: minimum 1300 g;
5) wsad: minimum 70% polski puch gêsi lub równowa¿ny, 30% pióra gêsie (Zamawiaj±cy uzna za równowa¿ny produkt, którego sprê¿ysto¶æ (cuin) wynosi minimum 600 cuin/100 g przy 70% wype³nieniu puchem gêsim. Wykazanie równowa¿no¶ci zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania typu wype³nienia równowa¿nego Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawiæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie równowa¿no¶ci);
6) kolor inletu: kremowy;
7) tkanina inletu: 100% bawe³na gramatura minimum 185 g/m2;
8) atest higieniczny;
9) minimalna gwarancja: 2 lata. W przypadku, gdy gwarancja producenta bêdzie d³u¿sza, WYKONAWCA udzieli gwarancji na dostarczany towar zgodnie z gwarancj± producenta. Zaproponowanie produktu niezgodnego z wymaganiami Zamawiaj±cego, równoznaczne bêdzie z odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
CPV 39516120-9 – Poduszki.
4. Szczegó³y realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonana bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt.
6. W celu potwierdzenia, ¿e oferowany produkt odpowiada okre¶lonym wymaganiom Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± karty produktu, lub innego dokumentu, który potwierdzi spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale II pkt. 2 SWZ. Ponadto Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Pañstwowego Zak³adu Higieny wydany dla oferowanego produktu, lub innego równowa¿nego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e produkt przeznaczony jest do kontaktu ze skór± cz³owieka i wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem nie stanowi dla niego zagro¿enia.
7. Wykonawca zapewni ochronê przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) i Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (dalej RODO) (Dz.U. UE L 2016 r.
nr. 119 s. 1). Obowi±zek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i cz³onków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. O¶wiadczenie Wykonawcy o wype³nieniu obowi±zków wynikaj±cych z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o niniejsze zamówienie z³o¿one zostanie w formularzu ofertowym – stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39516120-9 - Poduszki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny ofert bêdzie cena.
Cena =100%
Cena ofertowa brutto zamówienia – 100 pkt (UWAGA – kryterium podlegaæ bêdzie ocenie w toku aukcji elektronicznej):
C - Ilo¶æ punktów = najni¿sza oferowana cena oferty brutto z wa¿nych ofert/cena brutto badanej oferty x 100 pkt
Wyznaczenie warto¶ci punktów:
1. oferta z najni¿sz± cen± z uwzglêdnieniem wyników aukcji elektronicznej otrzyma maksymaln± liczbê punktów tj. 100 pkt,
2. inne oferty cenowe zostan± przeliczone wg powy¿szego wzoru,
3. je¿eli oferty cenowe po przeliczeniu wg powy¿szego wzoru bêd± sobie równe otrzymaj± tak± sam± liczbê pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJ¡CY nie wymaga z³o¿enia PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ZAMAWIAJ¡CY nie wymaga z³o¿enia PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH w celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Karta produktu, lub inny dokument, z którego bêdzie wynika³o spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale II pkt. 2 SWZ.2. Dokument potwierdzaj±cy atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Pañstwowego Zak³adu Higieny wydany dla oferowanego produktu, lub inny równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy, ¿e produkt przeznaczony jest do kontaktu ze skór± cz³owieka i wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem nie stanowi dla niego zagro¿enia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Karta produktu, lub inny dokument, z którego bêdzie wynika³o spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale II pkt. 2 SWZ.2. Dokument potwierdzaj±cy atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Pañstwowego Zak³adu Higieny wydany dla oferowanego produktu, lub inny równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy, ¿e produkt przeznaczony jest do kontaktu ze skór± cz³owieka i wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem nie stanowi dla niego zagro¿enia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawcy zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty:1) formularz ofertowy wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
UWAGA! Brak z³o¿enia formularza ofertowego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp - jako niezgodnej z warunkami zamówienia;
2) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX B SWZ;
3) o¶wiadczenia wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy czy zamierza zleciæ Podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zamierza zleciæ Podwykonawcy/com wykonanie zamówienia, do³±cza równie¿ do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania przez tego Podwykonawcê, z³o¿one zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
5) o¶wiadczenie Wykonawcy czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
6) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e cena zosta³a obliczona zgodnie z Rozdzia³em XVII SWZ i zawiera wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia;
7) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zapozna³ siê z SWZ i tre¶ci± wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrze¿eñ oraz zobowi±zuje siê w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na wy¿ej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego;
8) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zdoby³ konieczne informacje niezbêdne do w³a¶ciwego przygotowania oferty;
9) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wykona zamówienie w terminie wskazanym w SWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ oraz we wzorze umowy;
10) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w ofercie nie zosta³a zastosowana cena dumpingowa i oferta nie zosta³a z³o¿ona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji;
11) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uwa¿a siê zwi±zany ofert± na czas wskazany w SWZ;
12) o¶wiadczenie Wykonawcy, o statusie ma³ego lub ¶redniego przedsiêbiorstwa zgodnie z definicj± zawart± w art. 7 ustawy a 2 marca 2018 r. Prawo przedsiêbiorców (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 236, z pó¼n. zm.);
13) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w ofercie zawarte s± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa;
14) o¶wiadczenie Wykonawcy o wyra¿eniu zgody na udostêpnianie danych osobowych zawartych w ofercie;
15) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e realizuj±c zamówienie Wykonawca bêdzie stosowaæ przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1 – „RODO”);
16) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wype³ni³ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu;
17) informacje potrzebne do przeprowadzenia aukcji elektronicznej;
18) wykaz za³±czników do³±czonych do oferty;
19) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy);
20) uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Zgodnie z rozdzia³em XIX SWZ.Zamawiaj±cy przeprowadzi aukcjê elektroniczn±, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej dwie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
W aukcji elektronicznej minimalne post±pienie w kryterium "Cena" to 500 z³ brutto.
Licytowana cena bêdzie cen± brutto za realizacjê ca³ego zamówienia.
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 117 ustawy Pzp.2. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o których mowa w rozdziale IX.A ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Oferta musi byæ podpisana przez wszystkie podmioty tworz±ce konsorcjum lub ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
5. Je¶li ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie wykonywaæ czê¶æ zamówienia, do którego przepisy wymagaj± posiadania uprawnieñ czy te¿ Zamawiaj±cy opisa³ sposób oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia to ka¿dy z nich musi wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia i posiada wiedzê i do¶wiadczenie dotycz±ce czê¶ci zamówienia przewidzianego Wykonawcy
do wykonania.
6. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy bêd± realizowane przez poszczególnych wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
2) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem;
4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Stron postanowienia okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.2. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz w zakresie w jakim zosta³y przewidziane w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych zgodnie ze wzorem umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-25
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do negocjacjiINNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "¦wiadczenie us³ug konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFO¦iGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzêdu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z roz³adunkiem) sprzêtu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemys³u
- US£UGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej dla spó³ki Katowickie Inwestycje S.A.
wiêcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.