eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczercówRemont Stacji Uzdatniania Wody w Chabielicach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Stacji Uzdatniania Wody w Chabielicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczerców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Szczerców

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 6318059

1.5.8.) Numer faksu: 6318079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szczercow.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczercow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=83f19ac2-bb66-4c79-b19e-7ba26c253e4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Stacji Uzdatniania Wody w Chabielicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d37897cd-4bfd-4a5b-aabd-633302e4d4c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.3.7013.11.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1234140,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont Stacji Uzdatniania Wody w Chabielicach w następującym zakresie:

1. INSTALACJA ZEWNĘTRZNA WODOCIĄGOWA
Projektuje się przebudowę instalacji zewnętrznej wodociągowej na terenie działek nr 400/4, 401/3 z rur PE SDR11 PN16 o średnicy fi 315mm i długości 53,68m. Instalacje należy ułożyć w wykopie na podsypce piaskowej o grubości 15cm ze spadkiem zgodnym z profilem podłużnym stanowiącymi załącznik projektu technicznego.
Wymianie należy poddać część odcinków instalacji pomiędzy budynkiem hydroforni, a najbliższymi komorami zasuw. Odcinki wodociągu , które przesyłają wodę do sieci należy wymienić z rur stalowych na PE i w komorach ( punkty W4 i W8 ) należy domontować nowe zasuwy DN300 do istniejących zasuw. Odcinki pomiędzy komorami od zbiorników retencyjnych, a hydrofornią należy wymienić z rur stalowych na rury PE i w komorach zamontować nowe zasuwy. Nowe zasuwy można montować po całkowitym opróżnieniu zbiorników.
INSTALACJA WEWNĘTRZNA WODOCIĄGOWA HYDROFORNI
Rurociągi technologiczne:
- instalację technologiczną wewnątrz budynku hydroforni wykonać z rur i kształtek ze stali kwasoodpornej 1.4401/1.4404 (316/316L).
- połączenie elementów poprzez spawanie;
- z armaturą i rurociągami z PE: kołnierze luźne z owierceniem na PN 10; materiał kołnierzy stal ocynkowana; wieńce kołnierzowe (tuleje) tłoczone z materiału jak dla rur.
Ze względu na materiał rurociągów - stal kwasoodporna - przewiduje się oznakowanie rurociągów wewnątrz budynku poprzez naklejenie na nich odpowiednich strzałek w odpowiednim kolorze wskazujących kierunek przepływu, rodzaj medium oraz jego nazwę:
- woda uzdatniona: kolor niebieski
- woda do sieci: kolor zielony
Do pomiaru natężenia przepływu wody w hydroforni oraz do sterowania procesem uzdatniania przyjąć przepływomierze elektromagnetyczne.
Zakłada się następujące lokalizacje pomiaru przepływu w ciągu technologicznym:
- rurociąg wody uzdatnionej do sieci DN 300- 2 szt.
W celu odprowadzenia nadmiaru powietrza z instalacji technologicznej należy zastosować odpowietrzniki ze stali nierdzewnej.
Punkty poboru wody
Przewiduje się następującą lokalizację punktów poboru wody:
rurociągi wody uzdatnionej za zestawem pompowym do sieci - 2 szt.
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
- demontaż rozdzielnicy głównej 0,4 kV w budynku Stacji Uzdatniania Wody 1 (SUW_1)
- montaż dwóch nowych sond hydrostatycznych dw zbiornikach na terenie SUW_1
- montaż nowej rozdzielnicy RG1 w budynku SUW_1
- wykonanie połączeń sygnałowych w terenie zewnętrznym oraz w budynku SUW_1
- wpięcie sygnału poziomu zbiornika do istniejącego systemu SCADA
- wykonanie w Stacji Uzdatniania Wody 2 (SUW_2) rozdz. ze wskaźnikami linijkowymi pomiaru poziomu wody w SUW_1
- montaż falowników na pompach w SUW_2 w ilości 5 szt.
- demontaż oraz montaż zestawu pompowego
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.: opracowania dokumentacji powykonawczej .Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała min.: deklaracje, zgodności,atesty, aprobaty techniczne i certyfikaty dla użytych materiałów zatwierdzone przez Powiatową Stację Sanitarno- Epidemiologiczną w Bełchatowie, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

42122480-8 - Pompy wirowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1219914,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1219914,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1219914 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bolder Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7972069773

7.3.3) Ulica: Mogielnicka

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1219914 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.