eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa stoiska wystawienniczego oraz materiałów wystawienniczych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i dostawa stoiska wystawienniczego oraz materiałów wystawienniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa stoiska wystawienniczego oraz materiałów wystawienniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdf9496-855c-4c4a-9809-0d0bd5a1408c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie (Mikropoświadczenia). Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r, poz. 1605 z późn. zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki, w związku z niewpłynięciem żadnej oferty w ramach uprzednio przeprowadzonego postępowania w trybie podstawowym pn. „Zakup i dostawa stoiska wystawienniczego oraz materiałów wystawienniczych”. Znak sprawy: IBE/21/2024.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-50898e40-5ea4-48fe-83f0-ce1aba664113

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/38/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73201,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu, produkcji oraz dostarczenie do Zamawiającego materiałów
wystawienniczych z nadrukiem do zabudowy stoisk wystawienniczych na potrzeby projektu: Mikropoświadczenia – pilotaż
nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie (Mikropoświadczenia). Współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

39171000-1 - Witryny wystawowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63415,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63415,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63415,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adsystem sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942678597

7.3.3) Ulica: ul. Atramentowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63415,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu informacje dotyczące pola zadruku poszczególnych elementów stoiska. W terminie 5 dni roboczych Zamawiający dostarczy gotowe projekty zgodnie z wytycznymi Wykonawcy. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 10 dni roboczych od dostarczenia przez Zamawiającego, prawidłowych, nadających się do druku, projektów graficznych poszczególnych elementów stoiska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.