Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441664/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03
1.5.8.) Numer faksu: 42 233 80 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8316661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5586d1f5-68f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047730/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania "Budowa bazy sportowo - edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Fun laboratory – Konstantynów Łódzki myśli kreatywnie” – projekt unijny realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA—RPLD.07.04.03-10-0035/19-00 z 31.05.2022 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 1 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego wraz z jego instalacją do pracowni geograficzno-biologicznej.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22114200-4 - Atlasy
22120000-7 - Wydawnictwa
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 40625,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego wraz z jego instalacją do pracowni chemicznej.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22120000-7 - Wydawnictwa
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 33221,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 3 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego wraz z jego instalacją do pracowni fizycznej.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22120000-7 - Wydawnictwa
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 41253,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 4 zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego, elektronicznego i multimedialnego wraz z jego instalacją.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 291115,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 5 zamówienia: Dostawa sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z jego instalacją.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 11219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43416,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47416,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43416,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531984866
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43416,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36559,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48659,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36559,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381649202
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36559,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32781,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32781,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32781,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531984866
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32781,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265687,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591657,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265687,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8270018155
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 84k
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265687,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.10.2023 r. o godz. 11:13:45 Wykonawca Nowa Szkoła Sp. z o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź złożył na Platformie zakupowej Zamawiającego Formularz oferty wraz z Załącznikami nr 3, 4 i 5 do SWZ w postaci elektronicznej (data odszyfrowania oferty: 23.10.2023 r., godz. 12:16:28). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, wskazanego w Rozdziale X pkt 1 SWZ, tj. Formularza produktowego, wypełnionego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę w dniu 24.10.2023 r. do złożenia brakującego przedmiotowego środka dowodowego w terminie do dnia 27.10.2023 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie złożył brakującego Formularza produktowego w zakresie części 5 zamówienia. Oferta Wykonawcy (jedyna oferta złożona w części 5 zamówienia) podlega zatem odrzuceniu w części 5 zamówienia na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 5 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Atlasy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.