Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji elektrycznej w oddziale IV, III, II budynku zakwaterowania osadzonych w Areszcie Śledczym w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351141869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Montelupich 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_as_krakow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji elektrycznej w oddziale IV, III, II budynku zakwaterowania osadzonych w Areszcie Śledczym w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaa54130-2bb6-4dc9-9403-947b6fc948d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223070/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa instalacji elektrycznej w oddziale IV, III, II budynku zakwaterowania osadzonych w Areszcie Śledczym w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie Zakupowej i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/D/KW/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa instalacji elektrycznej w oddziale IV, III, II budynku zakwaterowania osadzonych w Areszcie Śledczym w Krakowie”.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45310000-3.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zakres prac dotyczący przedmiotowego zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej – załącznik nr 4 do SWZ, na którą składają się:
a) przedmiar robót,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) projekt wykonawczy.
Przedmiar robót nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia oferty cenowej.
6. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie, w oddziałach mieszkalnych, co powoduje konieczność dostosowania się do poleceń osób pracujących w oddziale. W trakcie wykonywania robót mogą występować chwilowe przerwy w pracy wynikające z działań ochronnych lub porządku wewnętrznego, np. na wydawanie posiłków, spacery itp. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia, pojedynczych dni (nie więcej niż 10), w których prace na określonej części budynku będą zawieszone. Wykonawca zostanie poinformowany o takiej sytuacji z jednodniowym wyprzedzeniem.
7. Wykonawca podczas realizacji prac zapewni ciągłe zasilanie obiektu w energię elektryczną, za wyjątkiem krótkich przerw związanych z czynnościami przełączeniowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego uzgodnienia z Wykonawcą wszystkich wyłączeń prądu.
8. Zamawiający zapewni Wykonawcy zamykane pomieszczenie w celu zabezpieczenia narzędzi oraz materiałów.
9. Zamawiający zorganizuje spotkanie w celu omówienia zasad realizacji zadania oraz zapoznania się ze specyfiką obiektu. Termin spotkania: 23.09.2024 r. o godz. 10:00. Podczas spotkania Wykonawcy będą mieli również możliwość zapoznania się ze sposobem realizacji wcześniejszego (podobnego) zadania – remont instalacji elektrycznej oddziału V Aresztu Śledczego w Krakowie. Wykonawcy chcący wziąć udział w spotkaniu zobowiązani są do przesłania do dnia 23.09.2024 r., do godz. 8:00 niezbędnych danych osób mających wziąć udział w spotkaniu (imię, nazwisko, pesel), na adres email: dkw_krakow@sw.gov.pl.
10. Płatność za wykonanie zadania realizowana będzie w dwóch ratach na zasadach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób pozbawionych wolności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznych lub zawodowych:Realizacja w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 roboty budowlanej z zakresu remontu, przebudowy lub wykonania instalacji elektrycznej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie z art. 125 ust. 1 pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa przy ul. Centralnej 53, ul. Centralnej 41a, ul. Galicyjskiej 1, ul. Reymonta 20
- Dostawa artykułów gospodarczych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (7 części) - edycja 10/2024
- Stanowisko dydaktyczne do badań statycznych i dynamicznych przekładni mechanicznych dla WIMiR - DE- dzp.272-485/24
- Dostawa odczynników - 3 zadania
- Dostawa dwustopniowego bustera do podnoszenia ciśnienia gazowego wodoru oraz gazów technicznych dla WEiP - DE-dzp.272-487/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont siłowni w budynku głównym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca W Bielsku - Białej
- Dostosowanie stadionu MKS "Puszcza" Niepołomice do wymogów rozgrywek ekstraklasowych.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pobłociu
- Remont pomieszczeń łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w budynku nr 18 na terenie Kampusu Mundurowego AWS w Kaliszu (II postępowanie) nr sprawy 29/zp/24
- Wymiana instalacji odgromowej w budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.