eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńusługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR - systemu Otago.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR - systemu Otago.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpi@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa Asysty Technicznej i Konserwacji programowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informacyjnego wspomagającego pracę wydziałów UMT i TCŚR - systemu Otago.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f425001-49fc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) dla systemu OTAGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 115/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 923878,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Serwisowania Systemu Otago, złożonego
z Podsystemów. Wykaz Podsystemów znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy.
1.2. Podsystemy i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11, bez software update license & support. Podsystemy zostały stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku, z wyłączeniem komponentów (w tym bibliotek) i oprogramowania dostawców/licencjodawców zewnętrznych (m.in. firm trzecich lub społeczności open source), które są wykorzystywane w Podsystemach lub niezbędne do działania Podsystemów lub ich poszczególnych funkcjonalności.
1.3. W ramach przedmiotu zamówienia i w okresie jej obowiązywania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przekazywania Zamawiającemu aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach. Ww. aktualizacja Podsystemów Zamawiającego wynika ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących zostanie wykonana przed dniem wejścia ich w życie, pod warunkiem, iż zostaną opublikowane w wyżej wymienionych publikatorach, co najmniej 14 Dni Roboczych przed ich wejściem w życie, a jeżeli warunek ten nie jest spełniony, w terminie 14 Dni Roboczych od dnia ich wejścia w życie;
2) udzielania prawa do otrzymywania zaktualizowanych zgodnie z pkt 1 powyżej wersji Podsystemów oraz ich Dokumentacji;
3) usuwania Błędów zgłoszone przez Zamawiającego w Podsystemach Systemu Otago;
4) udzielania odpowiedzi w zakresie zgłoszonych uwag użytkowników Podsystemów związanych ze zmianami, modyfikacjami (aktualizacjami) Systemu OTAGO wykonanymi w ramach Umowy;
5) udzielania pomocy i doradztwa w sprawie używania Podsystemów w godzinach 8:00-16:00 w Dni Robocze , tj.:
a) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line), w wymiarze 50 godzin miesięcznie, mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu Otago;
b) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną, w wymiarze 50 zgłoszeń miesięcznie, mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu Otago
6) wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę;
7) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę;
8) serwisowania w siedzibie Zamawiającego struktury baz danych Systemu Otago;
9) parametryzowania Podsystemów Systemu Otago w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z ustaleniami Stron dokonanymi na piśmie lub e-mailowo na adres e-mail Wykonawcy: otago@um.torun.pl adres e-mail Zamawiającego: bpi@um.torun.pl w związku z wykonanymi w ramach Umowy usługami Wykonawcy oraz aktualizowania Dokumentacji Podsystemów z dniem przekazania ich do eksploatacji;
10) instalowania w siedzibie Zamawiającego uaktualnionych wersji Podsystemów. Do przesyłek instalacyjnych zawierających uaktualnione wersje Podsystemów zmieniających zakres funkcjonalny lub sposób działania Podsystemów Wykonawca załączy w formie elektronicznej opis tych zmian;
11) realizowania i kontrolowania wykonania kopii zapasowych elementów, takich jak: system sieciowo-operacyjny, system bazodanowy, Podsystemów i danych zawartych w bazie, w terminach poza godzinami pracy i po uzgodnieniu z Zamawiającym;
12) w ramach umowy do dwukrotnego odtworzenia w siedzibie Zamawiającego Systemu Otago
z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów, na których jest on zainstalowany. Wykonawca
w terminie 24 godzin liczonych od chwili przekazania Wykonawcy wniosku Zamawiającego
w przedmiocie konieczności wykonania odtworzenia w siedzibie Zamawiającego Systemu Otago z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów, na których jest on zainstalowany poinformuje Zamawiającego w jakim terminie będzie mógł dokonać przedmiotowego odtworzenia pod warunkiem, że Zamawiający zapewni możliwość jego wykonania, w szczególności zapewni odpowiednio przygotowany serwer bazy danych, spełniający wymagania dot. zasobów sprzętowych analogicznych do obecnego serwera produkcyjnego bazy Oracle wraz zainstalowanym oprogramowanie systemowym i programowym (Oracle Server w wersji identycznej jak na serwerze produkcyjnym). Powyżej wskazanego limitu prace związane z odtworzeniem Systemu zostaną wykonane w oparciu
13) o przedstawioną odrębną ofertę Wykonawcy zawierającą warunki realizacji w tym cenę i termin wykonania, zaakceptowaną przez Zamawiającego.
14) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego (a w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Stron nie byłoby to możliwe – zdalnie w sposób uzgodniony przez Strony w trybie roboczym) trzech szkoleń jednodniowych dla użytkowników Zamawiającego w zakresie Podsystemów Systemu Otago w okresie obowiązywania Umowy. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 i nie więcej niż 8 godzin każdego dnia, a tematyka, liczba uczestników oraz termin szkoleń zostanie ustalony nie później niż na 10 dni przed wyznaczonym terminem szkoleń.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: udzielania konsultacji telefonicznych w zakresie funkcjonowania Podsystemów Systemu Otago i jego obsługi w ramach pierwszej linii wsparcia, która zobowiązania jest do odbierania telefonów w godzinach 8:00-16:00 w Dni Robocze (tzw. helpdesk).
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080019,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080019,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080019,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems s. a.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080019,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-07 do 2023-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.