eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubieńZimowe utrzymanie dróg na ternie Gminy Lubień



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na ternie Gminy Lubień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubień 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-890fccab-7253-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na ternie Gminy Lubień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890fccab-7253-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057740/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na ternie Gminy Lubień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262195,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-część I zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym w miejscowości Lubień.
1.Lubień - Smugawa Kościół - 2,1 km
2.Lubień-Smugawa-Krzeczów (odcinek Lubień) - 2,7 km
3.Lubień do Rynku - 0,3 km
4.Lubień- Lecznica Zwierząt Rynek (Urząd Gminy - Kościół) 1,1 km
5.Lubień – Plebańska - 1,5 km
6.Lubień - Rapaczowa - 0,3 km
7.Lubień Zarębki - Pcim - 3,8 km
8.Lubień - Baza SKR - 0,3 km
9.Lubień Brzegi - 0,6 km
10.Lubień - Centrum - 3,4 km
11.Plac koło UG Lubień 1500 m2- 0,4 km
12.Parkingi i place manewrowe przy Kościele i Kaplicy 1200m2 - 0,4 km
13.Parkingi i place manewrowe przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum 1500m2 - 0,5 km
14.Lubień Wojtanowa- Żurowa- Bałasowa – 1,3 km,
15.Lubień Kozakowa- Młynarzęcie – 1,3 km Razem: 20,0 km
i inne doraźnie zlecane zadania dla części zamówienia ok. 14,5 km.

Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) materiałów uszorstniających, posypanie właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu w ramach każdego odcinka, usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych tak, aby w okresie całodobowym zapewnić jej przejezdność.
W związku ze specyficznymi warunkami wykonywania usługi dotyczącymi ukształtowania terenu, zamawiający zaleca, aby wykonawca zapoznał się z przebiegiem dróg.
Zamawiający wymaga aby do realizacji zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej jedną pługopiaskarką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 133100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część II zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym w miejscowości Tenczyn.
1.Droga od R. Wójcikowej do Szkoły (wzdłuż potoku Krzeczowskiego i Tenczyńskiego) - 4,0 km
2.Droga od drogi powiatowej do Szkoły - 0,1 km
3.Plac manewrowy i parking przy szkole o pow. 900 m2 - (0,3 km)
4.Droga od powiatowej do mostu na Pasiową - 0,1 km Razem : 4,5 km
i inne doraźnie zlecane zadania dla części zamówienia ok. 15 km.

Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) materiałów uszorstniających, posypanie właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu w ramach każdego odcinka, usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych tak, aby w okresie całodobowym zapewnić jej przejezdność.
W związku ze specyficznymi warunkami wykonywania usługi dotyczącymi ukształtowania terenu, zamawiający zaleca, aby wykonawca zapoznał się z przebiegiem dróg.
Zamawiający wymaga aby do realizacji zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej jedną pługopiaskarką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 103400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część III zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym w miejscowości Krzeczów.
1.Krzeczów - Łętownia (od zakopianki do roli Syskowej) - 2,6 km
2.Lubień-Smugawa-Krzeczów (odcinek Krzeczów) - 1,1 km
3.Krzeczów- Kośmidrowa (od zakopianki - Kośmidrowa) - 0,6 km
4.Krzeczów-Burmistrzowa (Burmistrz.- do zakopianki ) - 1,2 km
5.Parking i Place manewrowe przy Kościele 1200m2 - (0,4 km)
6.Plac manewrowy przy Szkole 1200m2 - (0,4 km)
7.Krzeczów- Spórnowa - (0,30 km)
8.Krzeczów- Słowiakowa - (0,20 km)
Razem: 6,8 km
i inne doraźnie zlecane zadania dla części zamówienia ok. 2,5 km.

Zakres zimowego utrzymania dróg obejmuje usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) materiałów uszorstniających, posypanie właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu w ramach każdego odcinka, usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych tak, aby w okresie całodobowym zapewnić jej przejezdność.
W związku ze specyficznymi warunkami wykonywania usługi dotyczącymi ukształtowania terenu, zamawiający zaleca, aby wykonawca zapoznał się z przebiegiem dróg.
Zamawiający wymaga aby do realizacji zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej jedną pługopiaskarką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych HORAB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811176658

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych HORAB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811176658

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-MAR Janusz Marszałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811752464

7.3.4) Miejscowość: Krzeczów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-433

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.