eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kielecki - Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291087120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrzosowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pzdkielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdkielce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cde9496-8d4f-4f30-8499-680f4b58fcf2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036869/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż
wskazanych w pkt 2), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl i zakładki „Korespondencja” dostępnej na stronie dotyczącej
danego postępowania.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl Zamawiający może również komunikować
się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
2) Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej wymaga założenia konta Użytkownika.
3) W celu założenia konta Użytkownika na platformie zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez Użytkownika (Wykonawcę)
aktywnego konta poczty elektronicznej (e – mail). Korzystanie
z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5) Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy Marketplanet (ezamawiajacy.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie Marketplanet. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować
bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy ezamawiajacy, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną
do komputera.
6) Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska są zwarte na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopc-
wykonujac-ponizsze-kroki. Pozostałe szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale XIII SWZ PZD.26.28.2024.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kielcach jest Pan Sylwester Cieśla, kontakt: iod@czi24.pl, telefon (41) 300-55-99*;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. „Prawo zamówień publicznych” (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605),
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 98 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Firmą przetwarzającą dane jest spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem: https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl.
Pozostałe szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale
XXXI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wykonawca na podstawie art. 28 staje się podmiotem przetwarzającym i do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające
z art. 13 i art. 14 oraz obowiązki wynikające z art. 32 – 36 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający
z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. względem osób fizycznych, których dane przekazuje
Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.26.28.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1045500,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 850000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 500,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Chęciny (teren Obwodu Drogowego w Celinach).
Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 42500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 2000,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bieliny (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 2000,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bodzentyn (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).
Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 2000,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego w granicach administracyjnych miasta Daleszyce lub w promieniu do 2 km od ich granic (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 750,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Górno w granicach Sołectwa Bęczków (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 63750,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 1000,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Masłów (teren Obwodu Drogowego w Stachurze). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 85000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki 750,00 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Górno w granicach Sołectwa Bęczków (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę oraz soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 148750,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zmiany sumarycznej ilości mieszanki piaskowo-solnej w zależności od potrzeb, w stosunku do ilości określonej w pkt. 4.2.2, przy czym:
- minimalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi -30% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej;
- maksymalna ilość mieszanki piaskowo-solnej wynosi +10% wskazanej ilości mieszanki piaskowo-solnej.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie. Zlecenie przez zamawiającego wykonania, składowania i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy. Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:
- cena - 90 % = 90 pkt,
- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 10 % = 10 pkt
Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.
1.1 Kryterium – cena (PC).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena brutto z ocenianych ofert
PC = ---------------------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto badanej oferty

1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).
Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.
Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:
- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;
- 5 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny. Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”.
1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
PŁ = PC + PR
gdzie:
PC – liczba punktów w kryterium „cena”
PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji”
PŁ – liczba punktów łącznie.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od złożenia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiedni potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub
będzie dysponować niezbędnymi do wykonania urządzeniami w okresie przewidzianym na realizację zamówienia.
Wymagane jest wykazanie do 1 zadania (części zamówienia) posiadanie minimum następującego sprzętu (jednostki
sprzętowej): ładowarki lub koparki – na zał. nr 6.
Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż 1 zadanie wykażą do każdego z tych zadań min. jedną jednostkę
sprzętową. Deklarowane jednostki sprzętowe na każdym zadaniu będą musiały wykonywać usługi niezależnie
od siebie.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować placem przystosowanym do składowania mieszanki
piaskowo-solnej. Plac powinien być utwardzony, posiadać możliwość swobodnego manewrowania samochodem
ciężarowym i łatwość załadunku pługopiaskarek –
odpowiednio do danego zadania zgodnie z zapisem rozdz. VI pkt 1.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ww. pkt 2 ust. 4 lit. a) i b) zostaną spełnione, jeżeli co najmniej
jeden
z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy łącznie wykażą spełnienie tego warunku.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać,
że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – na załączniku nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – odpowiednio do zadania/zadań na załączniku nr 5 do SWZ;
b) Dla potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w ust. 5.4) pkt 2 ppkt 4) lit. b), wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu placu przystosowanego do składowania mieszanki piaskowo-solnej z dokładnym adresem lokalizacji i podaniem tytułu prawnego (własność, dzierżawa lub najem).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, oświadczenie/oświadczenia, o którym
mowa w dziale XXIV pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw
do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony postanawiają, że zmiany do niniejszej umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w formie pisemnej za zgodą obu stron.
2. Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego w niniejszej umowie możliwości dokonania takich zmian oraz gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 455 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności:
1) z tytułu wydłużenia terminu realizacji spowodowanego panującymi warunkami atmosferycznymi w postaci przymrozków, ciągłych opadów śniegu po 30 kwietnia 2025 r.;
2) działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (katastrofalne działania przyrody – np. powódź, pożar), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, zamachy terrorystyczne, pandemia, epidemia) – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia;
3) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;
4) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;
5) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
4. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę;
5. Z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej na https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.