Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415236/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku biurowego przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 52 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku biurowego przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20ffcfd3-1e9a-4e37-970d-f452d84f3730
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027370/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.1/ZP.3310.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych ujętych w projekcie budowlanym tj. w zakresie wykonania remontu i przebudowy pomieszczeń na zadanie pn: „Modernizacja budynku biurowego przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie” - w części pomieszczeń użytkowanych przez Powiat Stargardzki - w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano do wykonania wszystkie niezbędne roboty budowlane, w zakresie wykonania modernizacji budynku biurowego przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie, w granicach i zakresie określonym przez dokumentację projektową i SWZ, a w tym między innymi:
1) rozbiórka zbędnej ścianki działowej na piętrze;
2) demontaż istniejących okładzin posadzkowych, paneli podłogowych, listew przypodłogowych i progowych;
3) demontaż okien;
4) demontaż rolet okiennych;
5) demontaż parapetów wewnętrznych;
6) demontaż opraw oświetleniowych;
7) demontaż skrzydeł drzwiowych;
8) montaż stolarki okiennej;
9) montaż parapetów wewnętrznych;
10) montaż nowej (lub wymiana istniejącej) stolarki drzwiowej;
11) montaż nadokiennej rolety zewnętrznej;
12) montaż przedścianek, ścianek działowych i zabudów w systemie g-k;
13) montaż sufitów podwieszanych w systemie g-k;
14) wyrównanie posadzek wraz z wykonaniem okładzin posadzkowych;
15) malowanie ścian i sufitów z uprzednim przygotowaniem powierzchni (usunięcie plam po starych zaciekach, naprawa uszkodzeń mechanicznych, dziur po wkrętach / gwoździach, starych taśm, itp., gruntowanie, malowanie);
16) wykonanie okładziny posadzki z paneli laminowanych imitujące klasyczne drewniane deski w kolorze dębu naturalnego z cokołem,
17) wymiana oświetlenia na lampy rastrowe LED;
18) demontaż istniejących urządzeń i elementów elektrycznych;
19) wykonanie instalacji zasilającej;
20) instalacje wewnętrzne oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych;
21) wykonanie systemu tras kablowych wewnątrz budynku;
22) dostawa i instalacja tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem;
23) montaż opraw oświetleniowych;
24) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego (gniazda, łączniki);
25) wykonanie pomiarów;
26) wykonanie/wymiana instalacji wentylacji mechanicznej;
27) wykonanie/wymiana instalacji elektrycznych;
28) roboty towarzyszące, w tym zabezpieczenie mebli, demontaż i ponowny montaż elementów wyposażenia, zabezpieczenie okien;
29) szczegółowy zakres wykonania robót budowlanych i towarzyszących wynikają z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót;
30) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych;
31) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy;
32) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy oraz po wykonaniu robót z miejsca na plac;
33) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, złomu, odpadów, urobku ziemi, karp, których nie przewidziano do dalszego zastosowania na terenie budowy;
34) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu realizacji zadania oraz:
wszelkich innych, nie wymienionych w pkt 1) – 33) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki:
a) roboty wykonywane są w granicach określonych dokumentacją projektową,
b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi,
Uwaga
Zamawiający do sporządzonego projektu wnosi następujące zmiany:
a) w branży robót budowlanych
• zamiana drzwi wewnętrzne D1 i D4 aluminiowe – na drzwi pełne jak poz. D2,(zmiana pozycji d2.18-uległa wykreśleniu, pozycja d.2.19, d 2.20 - uległa zmianie)
• rezygnacja z rolety zewnętrznej w pomieszczeniu archiwum (pozycja d.2.16 – uległa wykreśleniu)
• zmiana dot. skucie tynku na ścianie podłużnej w Sali Konferencyjnej tylko w części projektowanego pom. archiwum. W części projektowanego pom. socjalnego okładzina GK na istniejący tynk (zmiana pozycji d.1.8)
b) w branży robót sanitarnych
• rezygnacja z klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni (zmianie ulega pozycja 9 i pozycja 14)
c) w branży robót elektrycznych
• rezygnacja z UPS – po konsultacji z informatykiem można wykorzystać istniejący UPS z szafy rack, nie ma potrzeby kupować nowej,
• rezygnacja z szafy Rack – istniejąca szafa nadaje się do adaptacji do nowych
przyłączy (zmiana pozycji d 1.3 poz. 17)
• rezygnacja z gniazd elektrycznych w pomieszczeniu archiwum (zmiana pozycji d1.3 poz.9)
• rezygnacja z zakupu i montażu czujnika zalania i gazu (zmiana pozycji d 1.3. poz.10, d 1.3 poz 11, d 1.3 poz.12)
35) w szczególnie uzasadnionych przypadkach: robót budowlanych wykonywanych w sposób zamienny co wynikło w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp., ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, związanych dalej z robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania;
36) za roboty niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny;
37) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót – są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu);
38) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego;
39) dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, tzn. rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót i w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405962,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405962,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405962,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Budowlane EKO-III Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8540011129 REGON 005449934
7.3.3) Ulica: ul. Główna 13A
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-102
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-BUDOWLANE "EKO - III" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-BUDOWLANE "EKO - III" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405962,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARGARD
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
- "Ochrona sprzętu budowlanego w budowach realizowanych przez Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie na terenie RDLP Szczecin"
- Odbiór odpadów komunalnych
- Utrzymanie terenów zielonych
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.