Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Konstantynów w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48833414192
1.5.8.) Numer faksu: +48833414192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugkonstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Konstantynów w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0ab4ea-7163-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044258/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Konstantynów w 2022 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2022.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622875,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej z terenu gminy Konstantynów wg podanej częstotliwości:
1) papier i tektura
– w zabudowie jednorodzinnej- raz na kwartał,
- w zabudowie wielorodzinnej- raz w miesiącu
2) szkło
- w zabudowie jednorodzinnej- raz na kwartał,
- w zabudowie wielorodzinnej- raz w miesiącu,
- oraz z pojemników typu „dzwon” ustawionych na terenie gminy- każdorazowo na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.
3) metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe
-w zabudowie jednorodzinnej- raz w miesiącu,
- w zabudowie wielorodzinnej- dwa razy w miesiącu
4) bioodpady oddzielnie zbierane stanowiące części roślin pochodzące z ogrodów - w okresie od kwietnia do października- raz w miesiącu.
5) pozostałe bioodpady (frakcja mokra)- w okresie od kwietnia do października- dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie- raz w miesiącu
6) pozostałości po procesie segregacji odpadów- w okresie od maja do września dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie raz w miesiącu.
7) popiół -w okresie od września do kwietnia, raz w miesiącu czerwcu.
8) zużyte i przeterminowane leki - odbiór z punktu zbiórki zlokalizowanego w Aptece przy ul. Janowskiej 18 w Konstantynowie po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
4.2 Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie w każdą pierwszą sobotę miesiąca. W przypadku gdy termin ten przypada na dzień ustawowo wolny od pracy odbiór zrealizowany zostanie w następną sobotę miesiąca nie będącą dniem ustawowo wolnym od pracy. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie kontenery w ilości zapewniającej odbiór wszystkich dostarczonych przez mieszkańców odpadów w sposób uniemożliwiający ich zmieszanie. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z prowadzonego przez gminę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zlokalizowanego w Komarnie obejmujący następujące rodzaje odpadów:
1) metale i tworzywa sztuczne,
2) papieru i tektury,
3) szkła,
4) odpadów opakowaniowych wielomateriałowych
5) metali i tworzyw sztucznych,
6) odpadów niebezpiecznych,
7) przeterminowane leki i chemikalia,
8) odpadów nie kwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
9) zużytych baterii i akumulatorów,
10) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
11) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
12) zużytych opon,
13) odzieży i tekstyliów
14) odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne.
4. 3. Dostarczenie przy każdym realizowanym odbiorze odpadów worków do selektywnej zbiórki odpadów w ilości 1 szt. na nieruchomość zgodne z obowiązującą w tym zakresie kolorystyką, oznaczone napisem o rodzaju odpadów na jakie jest przeznaczony oraz o podanych poniżej parametrach:
- 60 l w kolorze szarym na popiół (grubość folii 0,05 mm),
- 60 l w kolorze czarnym na pozostałości po procesie segregacji (grubość folii 0,04 mm),
- 120 l w kolorze niebieskim na papier (grubość folii 0,04 mm) ,
- 120 l w kolorze zielonym na szkło opakowaniowe (grubość folii 0,05 mm),
- 120 l w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne(grubość folii 0,04 mm) ,
- 120 l w kolorze brązowym na bioodpady kuchenne i bioodpady zielone(grubość folii 0,04 mm),
4. Orientacyjną ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 723,1 Mg.
Szczegółowy zakres usług (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Dziale 4 SWZ , oraz projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733037,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733037,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733037,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Komunalnik sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000130
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła Ii 33
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733037,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.