Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467917/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych dla szkół podstawowych w Ogardach, Tucznie i Bobrówku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Obsługi Placówek Oświatowych w Strzelcach Krajeńskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210248602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Wolności
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scopo@strzelce.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://scopo.strzelce.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43d5b618-8c52-47e3-8695-ba4d5c5d394f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług cateringowych dla szkół podstawowych w Ogardach, Tucznie i Bobrówku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43d5b618-8c52-47e3-8695-ba4d5c5d394f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCOPO.221.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu jednodaniowego z napojem, deserem i odbioru resztek/odpadów pokonsumpcyjnych .
2. Zamawiający planuje, że w okresie od 16 września 2024 roku do 26 czerwca 2025 roku dziennie należy dostarczyć około 90 obiadów (ok. 30 obiadów – Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Kremera w Bobrówku, ok. 30 obiadów – Szkoła Podstawowa w Tucznie, ok. 30 obiadów – Szkoła Podstawowa w Ogardach). Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów.
Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego liczba ok. 14400, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
3. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 08:00 danego dnia.
4. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 16 września 2024 roku, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki – w godzinach:
- Szkoła Podstawowa w Ogardach, ok. godz. 10:00;
- Szkoła Podstawowa w Tucznie, ok. godz. 10:10;
- Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Kremera w Bobrówku, ok. godz. 10:20
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe Alsa Alicja Swaryczewska-Serafin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990017981
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 1e
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ALSA" ALICJA SWARYCZEWSKA-SERAFIN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ALSA" ALICJA SWARYCZEWSKA-SERAFIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-16 do 2025-06-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2025/2026 oraz wykonywania usług cateringowych dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.